Tisztelt Telekom !
Panaszt szeretnék be jelenteni önöknek.
2016.2.5 én délelőtt jelentetem be hibát,azzal az ügyel hogy, set top box meghibásodot a készülék
Felhivtam telefonon 1412, fel vették a hibát és továbbitották a müszakis kolégáknak, azt közölték velem hogy 72 órán belül ki fogják cserélni a set top box beltérit
Ma hétfőn van 8 a,, de nem történt semi, ma felhivtam 1412, azt közölték velem hogy kaptam sms és hivtak,Személyes fel keresés volt és nem voltunk otthon zárt ajtó volt)
Sajnos nem ez történ nem hivtak nem kaptam sms,és nem történt meg a személyes fel keresés,,nem tudom miért történt ez velem.
Nem lett volna szabad ilyet állitani, én tudom bizonyitani tanuk vannak hogy nem történ személyes fel keresés nem történt semmi
Kérem önöket vizsgálják ki az ügyet,és mivel három napról volt szó,az 72 óra de az több mint 72 óra. ,, legyenek szivesek állapítják meg kötbért számla jóváirást ezt a szabályzat is ki mondja.
Tisztelettel