gyula73

Tag
  • Tartalmak

    39
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

gyula73 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag

Profil megtekintések

1.163 profilmegtekintés
  1. Értem , ezek szerint mobil adósság behajtáshoz tartozik csak oda? Üdv
  2. Üdvözlöm mindenkit! Egy kis segitséget szeretnék kérni ha lehet Egy régi kb 8 éve annak hogy előfizetéses mobilom volt, És mobiltelefonról lejárt nekem a hűségem szerintem mobil net lehetet ,hátralékom maradt,Én ezt szeretném rendezni ,Kihez kellene fordulnom hogy ezt rendezem jó lenne telefon szám vagy cim köszönettel
  3. Hát remélem hogy nem,20 án fizetem még ki a számlát postai úton,és a bizonylatot meg el küldtem mailben mirre megkapják 2-3 nap kicsit a mail lessunak tünnik mert az is még az nap meg kellene kapnia Mire meg kapják jön a következő számla és majd azért nem tudok módositani megint mig ki nem fizetem azt is, De közben itt az ünnep stb akkor anyagi dolgodat rendezle, és még család is itt van,egyszere minden nekem se megy. Majd csak lesz valami a végén
  4. Igen sikerült beazonositás! Csak újból kellet a kért szolgáltatást amit kértem, De felhivtam behajtásosztályt elmondtam mi e helyzet és mondták náluk is megtehetem a kért szolgáltatásomat Supercsomagot és a netmánia L 30, Tehát újból de sajnos nem történt semmi mert még van egy számlám ami tudtom szerint arra várnak kb 30 napot, Sajnos ezt nekem nem mondták erről nem informáltak, 1000éves ügyfelükel csak az a baj hogy Bolondnak nézik...Máskor meg ez nem volt baj gondnélkül tudtam módositani és csomagot váltani Mert csak kamuból leadta a kért szolgáltatásomat minha semmi se történt volna, úgyan ott vagyok ahol voltam
  5. Értem Köszönöm a segitséget Üdv Gyula
  6. Köszönöm a válaszodat Még anyit szeretnék Supercsomag és netmánia L szeretnék és azért érdeklődnék itt Esedékes lenne olyan értelemben hogy Pl ha van hallasztásom illetve haladék, menyire lenne esélyem a csomagváltásilag?
  7. Értem,És mondjuk hallasztást lehet kérni? esetleg annak a dija ?
  8. Hello Roli82 Lejárt telekom ,Számla tartozás annak a dija ha meg szeretném hosszabbitani
  9. Jó napot! Szeretnék érdeklődni hogy menyibe kerül a Számla meghosszabbítása menyi lehet? Szeretnék kérni segitséget Üdv Gyula73
  10. Helló Hát remélem sikerül minden Mondjuk az még jobbik eset ha nem sikerülne semmi,hogy vissza utalják az összeget és akkor MT azonositómal ellátom a bizonylatot . Hát csak lesz valami
  11. Üdv Roli82 Tegnap hivtam Behajtáossztályt Ők se mondták beérkezet e Lehet igazad van hogy a közleménybe Mt azonositót kellet volna,Máskor is utaltam igy és jólvolt minden Nevem szerepel több mint 8 éve a rendszerükben Hát nem tudom kivel beszéltem akkor ,már nem emlékszem pontosan a nevére Csak egy Mailt kaptam kétt szerződést És kétt aláirásal Christopher Mattheisen nével és Méry Katalin,,Lényeg az hogy nem látnak semmi olyat hogy történt volna módositás Háromszor hivtam de nem láttják rendszerük ben a módositást,és hűség hosszabbitást Erre gondolsz? Értékesitő THEAG
  12. Tisztelt Telekom 2016.11.21. / 2éves Hűség hosszabitás és módositásom lett. Kértem a NetMánia L 30 Mbit/s internetet és Super csomagot amit sok mindent tartalmaz...ezt nekem Méry Katalin ügyintézte illetve email álltal küldöt szerződést is kaptam, Ez azért nem valósult meg mert elmaradot számla tartozásom volt, csak akkor aktiválják ha ki lesz fizetve,Én ezt rendeztem utalásal December 5én. Kérem önöket nézenek utána,és tessenek vissza hallgatni a rögzitet telefon beszélgetésemet mert elhangzot módositás és NetMánia L 30 Mbit/s és Super csomagot amit sok mindent tartalmaz Meg történt Tegnap felhivtam telekomot és azt mondták nem láttnak semmit a rendszerben hogy történt volna módositás,akkor hova lett? létezik ilyen is? Csak hogy Bizonyitani tudom . És utalásom se érkezet meg,Három napja már negyedik napja van annak ,Az utalásom az megtörtént mert utána néztem,Ha nem az nap kapják meg de szerintem 2 nap kell mire megkapják. Önöknek küldöm mellékelt csatolást a befizetett bizonylatot MT ügyfélazonositóm:********** Tiszelettel Váradi Gyula
  13. Tisztelt Telekom ! Panaszt szeretnék be jelenteni önöknek. 2016.2.5 én délelőtt jelentetem be hibát,azzal az ügyel hogy, set top box meghibásodot a készülék Felhivtam telefonon 1412, fel vették a hibát és továbbitották a müszakis kolégáknak, azt közölték velem hogy 72 órán belül ki fogják cserélni a set top box beltérit Ma hétfőn van 8 a,, de nem történt semi, ma felhivtam 1412, azt közölték velem hogy kaptam sms és hivtak,Személyes fel keresés volt és nem voltunk otthon zárt ajtó volt) Sajnos nem ez történ nem hivtak nem kaptam sms,és nem történt meg a személyes fel keresés,,nem tudom miért történt ez velem. Nem lett volna szabad ilyet állitani, én tudom bizonyitani tanuk vannak hogy nem történ személyes fel keresés nem történt semmi Kérem önöket vizsgálják ki az ügyet,és mivel három napról volt szó,az 72 óra de az több mint 72 óra. ,, legyenek szivesek állapítják meg kötbért számla jóváirást ezt a szabályzat is ki mondja. Tisztelettel
  14. szia Konkrét mia baj?