ssarosi

Tag
  • Tartalmak

    14
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

ssarosi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. A T ott foja bukni ezt az ügyet, hogy a híváslista szerint Málta 6-os díjzóna. Ha EU-s díjjal számlázta volna akkor nem is reklamálok annak ellenére hogy a környékén sem jártam.
  2. Remélem nem gondoltad komolyan azt amit írtál, vagy nem olvastad el amit én írtam.   1. Görögországban voltunk, vagyis EU tarifa szerint kellett volna számláznia. 2. Éppen Athénból hajóztunk Korfura, a hajó 40 km/ó max sebességgel haladt, és 3 órája indultunk. Kizárt hogy Málta környékén lehettünk. 2. Ha mégis elugrottunk volna Máltára 2 órára (mert az előző és következő hívásokat is Görögországból indítottuk a híváslista szerint) akkor is EU tarifa szerint kellett volna számláznia, mert Málta is EU tag. 3. A hívásokat elismerem, mert emlékszem rá hogy valóban beszéltem.  
  3. Az előbbi válaszomban és rontottam el az idézet megjelenítését, nem az a oldal hibás. Bocs az oldal szerkesztőjének. Most viszont csak egy része kéne, emiatt megint crtl+c és ctrl+v   "Amennyiben jól értettem, akkor a megszünt lakossági előfizetéshez tartozó postafiókot egy másik, üzletihez rögzítettek, és ez meg is történt. 1435  telefonos ügyfélszolgálat szerint mivel a rendszerben is látszik ez tranzakció, ezért valamilyen müszaki oka lehet, hogy nem működik a levelezés,  Ugyanis egy postafiók átvétele pár perc. Javasolták, hogy a céges adatokkal fel kellene hívni a 1435-ös üzleti ügyfélszolgálatot, hogy ezt tisztázni lehessen."   Részben értetted jól. Azt mondták már rögzítették az email cím átkérését a beküldött dokumentumok alapján, de még nem hordozták át. Itt is rövidebb idő alatt meg lehetett volna oldani a problémát, mint amennyi időt beszélgettünk, de biztos nem volt jogosultsága erre az ügyintézőknek. Nem tudott mást tenni mint türelemre inteni.   Az áthordozott emailnek nem változott a jelszava - kaptuk az infót. A helyszínen meg kiderült hogy mégis. Ismét 1435, de ezt már korrektül megoldotta az ügyfélszolgálat.   Tegnapi újabb eset - velem történt. Lelassult a netem. Volt már rá példa, egy modemnek csúfolt eszköz újraindítása meg szokta oldani a problémát (Speedport W724V TYPE CI). Most újraindítás után megszűnt a netem. Másik modemmel teszt, áttárcsázás módban. 691 hibakód, felhasználónév vagy jelszó probléma. Hívom a 1412-es számot. Mondom a tényeket. Az illető közli velem, hogy a modem + roter nem ad ki hibakódot. Pedig csak segíteni akartam a probléma behatárolásában. Elkéri a felhasználónevet és jelszót, hogy kipróbálja. Mondom több mint 10 éve ugyanaz, biztos hogy jó. Megadom. Ő sem tud belépni. Jelszócsere. A ZTE930VII v2 múködik, a speedport nem. Speedport factory default, újra beállítás és jó lett. De mitől változott meg a jelszavam?
  4. Kénytelen vagyok crtl+c és ctrl+v -vel beilleszteni mire válaszolok, mert nem idézi a hozzászólást amire 2x is válaszoltam.   Szomorú, hogy ha az évekkel ezelőtti ügyintézési rugalmasságot akarjuk a Telekomnál, ahhoz kell egy VALAKI, kontakt, bárhogy is nevezzűk. Ez a cég működésileg túlszervezett  vízfejű lett, jobban, mint korábban Matáv korában bármikor.   Korrekt megfogalmazás, teljesen egyetértek vele.
  5. Az előbb kimaradt hogy mivel értek egyet, emiatt ismétlem meg.   Tökéletesen a megfogalmazás, teljesen egyetértek.
  6. Tökéletesen a megfogalmazás, teljesen egyetértek.
  7. Nem ide tartozik, de leírom.   T-nél van 4 céges mobilom. Két hete külföldön voltunk. Volt egy 2 és egy 6 perces (vitatott) beszélgetésünk szerintem Görögországból, a T szerint 6-os zónából 1136 Ft-os percdíjjal. Még nem volt híváslistám, így reklamáltam. Erre közölték hogy Máltáról hívtam. Én meg azt hogy Görögországból, mert az előtte és utána történ beszélgetések a híváslista szerint is (közben megjött az elektronikus hívásrészletező) onnan voltak. Elugrottunk Athénból Máltára 2 órára. Mellesleg Málta is EU tag, tehát onnan is csak 74 Ft a percdíj. Akkor hogy is van ez?
  8. Hívtam én már többször is, de mindíg lepattintottak, pedig nem vagyok az a fajta, aki hagyja magát.   A probléma megoldódott. Két pont között melyik a leghosszabb út? A hivatalos.   Ma az ügyfelemnél járt valaki. Kiderült hogy VALAKI a cégnél. Azt ígérte még ma elintézi. Így is történt, még telefonon is visszajelzett, hogy rendben.   De a T ügyfélszolgálata nincs rendben. 3x is hívtam őket (1435). Mindíg azt mondták legyek türelemmel, még nem fejeződött be a migráció. Meg hogy 8 nap az email feldolgozási határidő, meg 30 nap a létesítési határidő.   Mikor nálam volt probléma 4x is köjöttek napközben, mindíg kaptam sms-t hogy nem találtak otthon, 3 óra múlva visszajönnek. Régebben felhívtak és egyeztettünk. Most meg csak találomra kijönnek. Ez mennyi felesleges meddő munka?   Kezd elegem lenni a szolgáltatóból. Meg rémülten arra gondolok, ahány embernek ajánlottam a céget és hallgattak rám, ha ezekkel probléma lesz és így fog megoldódni - na az egy katasztrófa. Nekem fognak szólni és tehetelen leszek.   Újabb adalék - múlt héten. Az ügyfél nem tudja a jelszavát (pc megjegyezte), szerződés nics, de tegyek be routert. Nem gond, jelszót változtatunk. A help desk-es kolléga felvette a hibajegyet, a kért jelszót és közölte, hogy kb. 2 óra múlva tudja megcsinálni. Én meg elnémultam mint a sült hal. Eddig ez nem így működött. Akkor 2 óra múlva menjek vissza? Na ne. Eddig mindig megcsinálták azonnal. Rövidebb ideig tartott volna a probléma megoldása mint amennyit telefonon beszélgettünk. Mondjuk ez lakossági ügyfélszolgálat volt. De a problémás esetben meg üzleti.
  9. Ha van itt egy Telekomos dolgozó kérem segítsen, mert a hivatalos ügyfélszolgálat semmit sem ér. Csak a gyerekszobám tart vissza attól, hogy e poszt nem sikerült rondábbra.   A probléma: Egy ügyfelem a lakossági email címét használta az üzleti előfizetéshez. Ez nem okozott addig gondot, amíg le nem mondta a lakossági előfizetését. De lemondta. A céges levelezés ezzel megszűnt. Az ügyfélszolgálat javaslatára 2015.06.29-én elküldtem az ugyfelszolgalat@telekom.hu email címre a magánember lemondó nyilatkozatát, a céges igénybejelentő nyilatkozatot, aláírási címpéldányt és (ezt nem kérték, de biztos ami biztos alapon)  a cégkivonatot. Én kis naív azt hittem, hogy egy-két nap alatt elintéződik az ügy. 2015-07-02-i reklamációmra közölték hogy nem küldtem semmit. Ismét elküldtem. Már vagy 3x reklamáltram, látják a rendszerben, de nem tudják mikorra lesz meg. Azóta eltelt 9 nap és az ügyfelemnek nics email címe (a régi kell - ez feltétel).   Mit lehet tenni, hogy ezt az email címet végre aktiválják a céges előfizetésen? Ha veszik az email cím akkor az előfizetés is, mert a tulajdonost nem érdekli a hűségidő, le fogja mondani a szolgáltatást. Én eddig meg mindenkinek a Telekomot ajánlottam, de több ügyintézési probléma miatt lassan felhagyok ezzel a rossz szokással.   Csak egy probléma izelítőül: Ügyfelem lakására gyorsabb netet kért voip telefonnal. Erre a céges előfizetésére akartak voipot tenni (két nagyon különböző cím, különböző település). Megszünt az ISDN vonaluk, elérhetetlenek lettek. Gyors megoldásként kértek telefon átirányítást. Visszakapták az isdn vonalukat. Az átirányítást meg nem lehetett megszüntetni, mert a háttér rendszerben még nem zárult le a folyamat. Tegnap végre sikerült. Egy hét után meg tudták szüntetni az átirányítást. No comment.
  10. Fogalmam sincs nálad miért jó vagy nálam miért nem. Tegnap este az otthoni gépemről írtam, ma meg az az iskolában néztem meg, de ugyanez a helyzet. Itt a szerver az internetes időhöz szinkronizál és a gépek meg a szerverhez, mind a 226 gépen jól jár az óra. :smileyhappy:
  11. Nem e gépemen rossz az idő beállítása, hanem a T Szerverén! Én is tudok képet mellékelni, tessék:
  12. Ha 29-es végű, vagy régebbi firmware van a speedportban, akkor az áttárcsázás miatt a sebesség nálam 10 mbittel kevesebb volt. Újabb, legalább 34-es végű kell, hogy jól működjön. Rajtam kívűl még két helyen volt ilyen gond, és a frissítés mindkét esetben megoldotta a hibát. És a torrentem is kifogástalanul működik, nem kellett dmz sem.
  13. Az új felületről nem lehet óriáslevelet küldeni! Először az ismerősöm néztem balféknek, elküldtem neki egy másik emai címre, de akkor sem volt ott a mellékletben a hivatkozás. Tesztként elküldtem magamnak is (az óriáslevél fel van töltve, az sikerült) és én sem kaptam semmit.   Más. A fórumhoz akartam hozzászólni, de nem tudtam belépni. Regisztrálni akartam, de azt írja ez az email cím már regisztrálva van. Kértem új jelszót. Levél nem jött meg. Újra regisztráltam az aliassal, most így sikerült belépnem.   Más. Nincs kedvem a t-mobile megfelelő fórumát megkeresni. Ott be tudok lépni. A telekom fiókom létrehoztam és a lakossági tel + net előfizetést összevontam a céges 4 mobil telefonommal. Amikor készüléket szeretnék választani lakossági mobil előfizetést kér és nem fogadja el a telekom fiók belépési adatait, sem a mobilelőfizetés adatait. Kiléptettem a céges mobilokat a telekom fiókból. Ekkor elfogadja a telefon előfizetés belépési kódját, de készülék választáskor 404-es hibával - az oldal nem létezik - vége a keregélésnek. Még van mit javítani, de ha ilyen tempóval fog menni, nyugdíjas leszek mire elkészül...   Mostnézem az automatikus mentés idejét. Valamiért a T órája 1 órával többet mutat. Nem nagy hiba, de ezt nem észreveni szerintem meg hiba.