Spityu85

Tag
  • Tartalmak

    69
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Spityu85 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  • Születésnap 1985-05-03

Profil megtekintések

1.492 profilmegtekintés
  1. Eddig nem tapasztaltunk hibát székesfehérváron
  2. majd futok pár kört megint...hátha...de már nagyon unom....
  3. mi se lemondani akartuk hanem ugyan azt mint te...de látszik a telekom is megválogatja hogy kinek engedi el, kinek nem...mondjuk nekem 2szer volt a mobilra panaszom amire kaptam mind2 alkalommal 5ezer forint jóváírást.... nem értem, ennyire távol áll egymástól a mobil és az otthoni szolgáltatás?
  4. sajnos hiába a technikai hiba, köt a hűség, a kötbért 100be állapították meg, mivel egyszerre rendeltük meg és csak akkor tudják módosítani ha a hűséget felmoondjuk(indok a telekom részéről)...sajnos nincs mit tenni, egyedül a filmvilág csomagon nincs hűség mert az ugye csak kiegészítő, azt bármikor le lehet mondani...írtam a telekomnak hogy technikai hiba miatt a váltás kisebbre a csomagokat és máltányosságból engedjék el a kötbért, erre azt válaszolták hogy sajnálják a dolgot, de nem engedik a kötbért várjam meg még fejlesztik a hálózatot... nos erre se ... se nyelni nem tudtam...a fogyvéd velé írtam, azt írták vissza hogy nem tudnak mit tenni, a szolgáltatón áll a dolog...ennyit a fogyvédről... de ha utaltam volna egy "kisebb" összeget "támogatás címén akkor lett volna előre haladás...
  5. @btz Mert a 1412-őn a az ügyintéző hölgy 2év hűségidővel váltott magasabb csomagra, tehát nem lehet visszaváltani hűség idő alatt.... miért jöttünk a telekomhoz? mert kaptunk egy kedvezőbb ajánlatot 1 éve, beígért a telekom fűt fát, a fűt betartotta, a fát lehet még csak most ültetik úgy indult hogy kapunk iptv családi hd csomagot+30mb-es netet+telefont havi 5500ft ha hozunk ki TV-t, ez egyedi ajánlat volt... hoztunk ki egy TV-t részletre, jött a pali, bekötötte és beaktiválta a boxot, már akkor problémák voltak, a megrendelő papíron családi hd csomag volt, de a boxon csak a családi jött, a 30as netből is csak 10es volt... ja és mind ez 7500ra számlázták! holott 5500at ígértek... be lett jelentve... 3 nap múlva megjöttek a hd csatornák és a 10es net helyett lett 20as... majd 5 nap múlva csak úgy eltűntek a HD csatornák, de a rendszerben benne volt hogy aktív...megint tettünk bejelenrést a tv-re is meg a netre is.. erre 2 nap múlva megint lett HD csatorna, de a net maradt 20as... és ez ment hónapokon keresztül,majd 1 hónapra rá jött egy levél hogy technikai okok miatt nem tudják biztosítani a megrendelt csomagot, de a számlázás maradt a régi! és most untuk meg az egészet...az egész otthoni szolgáltatása úgy hulladék ahogy van...érdekes, a mobil szolgáltatásra egy panaszom nem lehet, nagyon jó, nagyon stabil, gyors a mobilnet is....ráadásul megrendeltük a filmvilág csomagot is anno... az is kabaré, mert hol van hol nincs, gondol egyet és kiírja hogy rendeljem meg az extrák menü alatt, majd visszaadja....ez is be lett jelentve, azóta nem tűnt el, csak sokszor beállnak egyes csatornák a filmvilág csomagból és az segít rajta hogy box áramtalanít, meg vissza... boxot is cseréltek, de a hiba ugyan úgy meg van...erre is kaptunk egy levelet hogy nem tudják kideríteni hogy miért produkálja a hibát...csak úgy mint az internettel...elérhető a címünkön az 50es net, de csak 30al jön... remélem kielégítő választ adtam
  6. mi itt fejeztük a telekom otthoni szolgáltatását...beköttetünk másik szolgáltatót, ami jobb és gyorsabb netet ad olcsóbban, persze a hűség miatt sajnos fizetni kell, de ez van, be telt a pohár, a speedport meg jó lesz addig a másik nethez persze a beállításokról csinálok egy mentést ha majd vissza kell adni a routert a hűség lejárta után...10ezer most a telekom iptv HD csatornák nélkül(hozzáteszem +pénzért adnák, de ez is megint csapda, mert az új előfzetők ugyan annyiért ingyen megkapják a HD mint mi most a HD nélkül!), megrendeltük tavaly az 50es netet és nem képesek rájönni miért jön csak 30al, persze az 50es árán, persze hűség van az 50es neten meg meghaladja a sebesség az 50es csomagra garantáltat így még kártérítést sem adnak), jövőhéten megy a feleségem a szolgáltatóhoz bekötettni az újat, most 10-ret fizetek a tv-re(hd nélkül)+telefon+50(30as!)es net,. a tv minősége pocsék, nincs felvételi lehetőség, csak 1100ft-ért havonta, na persze.... az új csomag 2 évig 5800 lesz, 89csatorna+27hd( és az a 89 csatorna jobb minőségű),100/100as! net+telefon....a telekom fon úgy se fog menni mert nem fog csatlakozni a szerverre, de lehet meg sem fog jelenni ha beállítom az új szolgáltatót...úgyhogy nagy csalódás volt thome-ra váltani, a havi 7000plusz meg nem éri meg nekem a telekom fon szolgáltatás, olcsóbb az 1gb-os mobilnet havonta, 1590csak, így a 1,5gb mobilnet meg untig elég
  7. ahogy vártam is, pár nap múlva visszaírt a telekom a panaszlevelemre...a telekom fon szolgáltatás-t üzletpolitikai kedvezményként adják az új előfizetőknek, tehát a korábbi előfizetők pofátlanul magas áron vehetik igénybe... magamat felhozva példának, Next S 8000 most, hogy tudjam használni a T-Fon-t 15000-re kéne váltanom, ami azt jelenti hogy ezt az "ingyenes kedvezményt" havi 7000 forintért igénybe tudjam venni(persze az ingyen wifi mellé korlátlan ingyen duma meg sms járna, de akkor is pofátlanul magas ár)...
  8. ha úgy nézzük akkor igen is ki vannak zárva a korábbi meglévő előfizetők mivel ők nem jogosultak, tehát a szolgáltató megkárosítja a régi őket azzal hogy nekik nem teszi elérhetővé az ingyenes szolgáltatás, holott ugyan azért a tarifacsomagért fizet mint egy új előfizető...az meg aránytalan ajánlattétel hogy valaki váltson vagy hozzon ki új előfizetést támogatott tarifacsomaggal hogy jogosult legyen a Telekom Fon szolgáltatásra, nem kötelezhet erre senkit... tehát nincs igazad... nekem eleve olyan előfizetésem van ami támogatott lenne, azt meg pofátlanságnak tartom a szolgáltató részéről hogy fizessek +11.000 forintot havonta hogy egy ingyenes szolgáltatást biztosítson... ez már nonszensz és akkor már nem ingyenes! tehát megkárosít...akár hogy is nézzük mindig ugyan oda lyukadunk, a Telekom az új szolgáltatásával megkárosítja a meglévő előfizetőket!
  9. írtam panaszlevelet, kíváncsi leszek mit írnak vissza... ha nem lesz benne érdemleges magyarázat hogy miért zárták ki a korábbi ügyfeleket ebből a szolgáltatásból akkor tovább lép a panasz a Fogy.Véd felé.... ezzel a lépéssel megkárosítja a szolgáltató a korábbi ügyfeleket amihez nincs törvény adta joga, tehát nem teheti meg amit megtett! én megkárosítottnak érzem magam, meg szerintem sokan mások is!
  10. én 2013 óta vagyok Telekomos, mára már platinás ügyfél és így is hálája meg a Telekom az ügyfelek hűségét...
  11. csak akkor jár ha NextXL-re váltasz, NextS-hez csak akkor jár ha új előfizut hozol ki ami NextS-es....amúgy ez felháborító és nem fer a szolgáltató részéről hogy a korábbi előfizetőket kizárta(kivéve a NextXL előfizetőket)
  12. alapból minden alkalmas gateway már április 5.-e óta szolgáltat csak hozzáférése nincs egy felhasználónak sem... szerintem nagy lázadás lenne abból ha nem kapna használati jogoz az az ügyfél akinek a gateway-e segíti ezt a szolgáltatást....de mint írtam, az is mélységesen felháborító hogy a korábbi mobil előfizetőket kizárták a szolgáltatásból, kivéve a NextXL-eseket...pofátlanság tetejel alig várom hogy leteljen a hűség és megyünk vissza a XYZ-hez (nem írom le a nevét mert kicsicsillagozák ) sokkal olcsóbb és gyorsabb hálózatot biztosít, a digitális tv szolgáltatást is negyed áron adja mint a telekom csak sajnos még 1 év ha értékelnem kéne a telekom szolgáltatásait 10es skálán akkor így festene: TV(IPTV): 10/4 nagyon drága az alapcsomag Net: 10/2: nagyon lassú sebesség és nagyon drága telefon: no comment, van de nem használjuk mobil: 10/5 elmegy, de drága
  13. reméljük...ezt mondjuk nem tudom....de az infóáramlás elég pocsék, mert a telekomnál mindenki máshogy tudja ezt a szolgáltatást...
  14. mi is le fogjuk mondani ha kapunk hozzáférést, az egy dolog hogy a szolgáltatóé a net és a gateway, de az előfizető áramát használják... ha ennyire kicsinyes a telekom, akkor azok az előfizetők is kicsinyesek lesznek akik ezért cserébe nem kapnak hozzáférést...teljesen jogos... ha nem lenne telekomos internet előfizető akkor ezt se tudták volna megcsinálni a "konkurens"(ki nevét kicsiligazzák ) wifree mintájára, csak az annyival jobb hogy minden otthoni előfizetéssel rendelkező ügyfél hozzáfér a wifreehez, a telekomnál viszont 99%-ban nem hinném....
  15. az app beenged, de a hotspotba nem fog beengedni, a 1430 szerint majd csak 10-12.-e körül indul majd normál üzembe.... amúgy remélem hogy a korábbi előfizetők is kapnak hozzáférést, azért van különbség egy új előfizető és egy meglévő előfizető között...a régi ügyfelek ugyan úgy jogosultaknak kéne lennie mint az új előfizetőknek, ez a kizárás már diszkriminációnak minősül, erről panaszt is tettem a telekom oldalán, de ha nem adnak érdemleges választ arra hogy a régi előfizetők miért lettek kizárva a Telekom Wifi Fon szolgáltatásból akkor tovább küldöm a FogyVédhez hogy vizsgálják ki, mert szerintem ez jogtalan és megszegi a szolgáltató az ÁSZF-t szerintem.... amúgy többre kéne becsülnie a a régi előfizetőket a szolgáltatónak....de ahogy elnézem inkább******* ******** őket... az FB valami Petra azt írta hogy ha igénybe szeretném venni a szolgáltatást mint régi előfizető váltsak NextXL-re, kis híján nem küldtem el melegebb éghajlatra! amúgy kíváncsi leszek hogy kapunk-e hozzáférést mivel a Gateway-ünkön már megjelent a "Telekom Fon" SSID... amúgy vicc az egész telekom, a net is mást ír, a 1430-on délelött egy pali azt mondta hogy jogosult leszek a TWF(Telekom Wifi Fon)-re, ha megkapom az sms-t be fogok tudni lépni, bementem a T-Pontba, ott nem is hallottak erről a szolgáltatásról, délután megint felhívtam a 1430-at, ott egy meg azt mondta hogy nem leszek jogosult... na akkor ilyenkor mi van????? az egyik A-t mond, a másik B-t, a harmadik C-t, és melyik a valós