szabla

Új tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

szabla a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Kedves, jó Telekom! Olyan jó, hogy felhasználóbarát vagy. Relkámozod a honlapodon, hogy ezentúl bátran használhatja bárki a mobilját az Unió területén belül - hazai tarifáért. Akkor is, ha előre fizető előfizető vagy. Nem kell mást tenned, mint feltöltöd az egyenlegedet vagy egyenlegedből vásárolsz egy napijegyet, vagy egyéb internetes hozzáférési lehetőséget, és már élhetsz is a külföldi mobilozás és internetezés lehetőségével. Mivel az élet már megtanított, hogy éljek a gyanúperrrel, ezért a szolgáltatás igénybe vétele kapcsán a honlapon fellehető összes "részleteket" "további tudnivalókat" és egyéb hivatkozásokat végigböngésztem, nincs-e valahol még egy rejtett feltétel eldugva. De nem találtam, így megnyugodtam, hogy a Telekom ilyen egyszerűvé tette számomra az életet. Így is lett. Mikor leszállt a repülő, máris kaptam egy szép hosszú, smst - Tőled, kedves szolgáltató, amit persze elolvasni az idő és az olvasó szemüvegem hiányában nem tudtam, ám megelégedve nyugtáztam, íme itt a kapcsolat, valóban működik a dolog. Csak akkor kezdtem el nyugtalankodni, majd dühöngeni, mikor a hívási kisérleteimre csak a géphangú válasz érkezett: "A kívánt irányba hívás nem kezdeményezhető" A helyi szolgáltatók közötti kétségbeesett válogatás, és számtalan, meddő híváskisérlet után feladtam a dolgot. Tehettem hisz a telefonomban volt még egy sim kártya. Bevallom csapodár vagyok, és a *****fonnal is összeszűrtem a levet. És csodák csodája, a vodás kártya hiba nélkül tette a dolgát. Mondanom sem kell, a pokolba kívántalak, kedves Telekom. Azért napok után csak végére akartam járni az ügynek és végigböngésztem az sms-ben küldött litániát. És akkor beesett. Igen, a *****fonnál is aktiválni kellett anno a roomingot. Csak a vodás rendszer jobb. Ott nem kell feltétlenül kikapcsolni a roomingot, hazaérkezés után, hogy itthon is tudjam használni a telefont, mint Nálatok! Így bekapcsolva maradt . Ezért működött. Na meg ők, a "vörösök" vastag betűkkel figyelmeztettek a honlapon, több helyütt is, hogy a rooming szolgáltatást aktiválni kell. Tanulság, nem árt néha felkeresni a konkurencia honlapjait, meg használni a szolgáltatását! Főként, ha nem akartok előfizetőket veszíteni, és át*****tni a konkurenciához! Üdvözlettel, egykori munkatársatok, Szabó Gyula
  2. Évek óta használom a ZTE G3 hotspotot minden gond nélkül. Tegnap internetezés közben megszünt az internetes kapcsolat, és nem is lehetett helyreállítani. A laptop és a hotspot újraindítása nem segített, sőt a készülék laptopon levő szoftverének újratelepítése sem. Mivel a hiba másnap is fennállt, a telefonos ügyfélszolgálattól kértem segítságet, és talán ötödikre végre egy műszaki kollégához jutottam, aki beavatkozott a rendszerbe, újraindítatta velem a készüléket, és működött az adatkapcsolatom. Igen ám, de azóta is többször előfordul, hogy egyszercsak megszűnik az internet, és a hotspot többszöri újraindítását követően áll helyre. (már ha van annyi türelmem, hogy jónéhányszor újraindítsam, és ellenőrizzem az adatkapcsolat meglétét.) A rádiós kapcsolat ugyanis minden esetben fennáll. A kezelőszoftver felületén kijelzi a báziosállomás ID-jét, a rendszer IP címet oszt ki a hotspotnak, láthatók a jelszintek, a hálózat típusa, illetve kiírja, hogy a készülék csatlakozott a rendszerhez. Találkozott-e már valaki hasonló jelenséggel, illetve tudtok-e megoldást? Próbálkoztam a T-mobile honlapján a támogatási oldalon esetrleges szoftver, fagy firmware támogatást keresni, de az online ügyfélszolgálat ma reggel óta egyszerűen elérhetetlen, az alábbi üzenetet kapom: " A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később. "
  3. Két vonalpótlóban is használok mobiltelefonos feltöltőkártyát. Most személyi azonosítást kell ezeken elvégeni. Mivel kártyaméret okán nem tudom ezeket a mobilomba tenni, ami az on-line azonosításban a kapott sms miatt szükséges, ezért megpróbáltam a telefonos azonosítást. Kereken fél óráig hallgattam az automata bemondását, hogy a várakozási idő több, mint két perc, majd fél óra után a vonal bontott, és nem is lehetett újrahívni, csak foglaltsági hangot kaptam. Mégis, hogyan tudom ezt a nagyon okosan kitalált azonosítást megtenni?
  4. 5 Kósa Attila (2015/10/09) Ami tetszik: végre műkődik Végre sikerült megoldani a problémát! A D-Link ügyfélszolgálat segítségével! Leküldték a frissítést (e-mailban) 1.04EU helyett 1.05EU... azóta kifogástalanul működik! 0 0 Jelentem Válasz 4 Kósa Attila (2015/10/04) Ami tetszik: sok mindent tud Ami nem tetszik: nem sikerült a telepítés, eltűnt a magyar nyelvű menü T-mobile huawei E3372 modemmel (bár a T-mobile oldalán együtt forgalmazzák) 2 nap alatt sem sikerült felállítani a kapcsolatot. A T-mobile telefonon keresztül annyira segítőkész volt, hogy felajánlották a szúpérszervizt csöppnyi 9000 forintért.... még próbálkozom vele remélem sikerül összehozni....
  5. Most találtam az Edigitálon a problémára adott megoldást, bemásolom
  6. Szia, valószínűleg a router korábbi firmware-val működik, ami még nem volt felokosítva a 4G-s stickek fogadására. A router támogató oldala is jelzi, hogy az eszközt folyamatosan teszik kompatibilisdsé a különböző modemekkel. A firmware verziókról és a kiadási dátumiokról itt olvashatsz: http://www.dlink.com/hu/hu/home-solutions/connect_us/modems-and-gateways/dwr-116-wireless-n300-multi-wan-router a Downloads and support oldalon a Firmware cím alatt