Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Djrush

SUPERUSER
  • Tartalmak

    67
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Djrush posztolt

  1. 3 perce, root írta:

    Kérlek ezt ne!!! Ugye az tiszta, hogy ingyen ebéd nincs. tehát ezek a driver keresők -próbálom lefordítani amatőr nyelvre -  " csinálnak valamit". Szeretné megkapni pár adatodat, esetleg kér egy kis aprópénzt, a pofátlanabb oldalak beállítanak recurring paymentet, van amelyik aranyos cuccocskát tesz a HDD-d re, szóval ezeket a driver detektáló oldalakat javasolom elkerülni.

    Nekem még nem volt probléma vele, több gépen használom. Azért írtam, hogy sokan nem szeretik gondoltam mindjárt kapok is érte :). Fizetős volt de azt meg lehet kerülni.

  2. Szia

    Hívd fel a 1414-t azonositás után meg tudják adni és be tudod állítani, de ha estleg kérdik, hogy resetelve lett-e az eszköz, akkor mond hogy nem, csak áram kimaradás volt és akkor ők is be tudják állítani, de ne mond hogy te resetelted le, mert akkor fizetős lesz. 

  3. Próbáltad az alapbeállításokat  esetleg 4 darab nulla vagy 1234-t?

    Pont azt kéne kipróbálni, hogy nem a  tv távirányítóval adsz hangot, hanem a stb távirányítóval, a tv-re  adsz egy kis hangot és aztán az nem kell használni csak az stb távirányítót.

     

  4. Szia

     

    Én úgy tudom, hogy a kaonban nincs gyári beállítás csak rendszer újraindítás van. Ha pin kódot kért, valószínű gyerekzár be van kapcsolva és azt kéne kikapcsolni, mivel nincs nálam ilyen box így pontosan nem tudom megmondani hol találod, de valószínű a beállításokon  belül lesz.A hangerőre meg próbáld ki azt, hogy lehalkítani a box-ot és a tv-t is teljesen, és a tv-re adj egy kis hangot, a többit a box távirányítóval. Ha scart kábellel van összekötve, akkor szokott ez a probléma jelentkezni.

  5. Szia

    Ahogy visszaolvastam a hozzászólásokat,  valószínű ehhez  másfajta hibajegyet kell rögzíteni, amit  teljesen más csoport fog kezelni. Viszont mikor bejelented a hibát én azt tudom javasolni, hogy először a tvgo hibát próbálj  bejelenteni és akkor átkapcsolnak egy másik csoporthoz és ott érdeklődd meg a hibádat.

     

  6. Szerintem célszerűbb vagy venni egy saját routert, ami kezeli a wifi részt mert az, hogy bejelented tegyük fel  ki is jön a szerelő és kicseréli egy ugyanolyan eszközre ami eddig volt azon se garantált a wifi. Most amíg ott van működik elmegy a szerelő és utána megint nem lesz jó, akkor indul előröl a procedura és már nem biztos hogy  ugyan az a szerelő jön ki.

  7. Szia

    Azz eszközre cseregarancia  nincs mivel bérled az eszközt És a wifi jelerősségét nagyon sok minden befolyásolja.

    Ászfben igy szerepel:
    A szolgáltató által az Internet szolgáltatáshoz biztosított - Telekom tulajdonú – végberendezések (pl: HGW) egyes típusai WiFi képességgel vannak ellátva. A helyszíni létesítés során, az Internet szolgáltatást a HGW-n keresztül igénybe vevő előfizető kérésére a WiFi-t díjmentesen bekapcsolja a Szolgáltató, azonban a létesítést követően, a WiFi konfigurációs hibájáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A WiFi utólagos konfigurálása nem tartozik a Szolgáltató felelősségi körébe, az nem az Internet szolgáltatás része, így a Szolgáltató a WiFi-vel kapcsolatos hibaelhárítás, uzólagos szerelés díját kiszámlázhatja az Előfizető részére. A tevékenységhez tartozó díjakról a Szolgáltató tájékoztatja az Előfizetőt

    http://www.telekom.hu/static-tr/sw/file/Lakossagi_aszf_2c_melleklet_szolgaltatasok_tartalma_internet_20160601.pdf

    3.oldal közepe.

  8. Szia

     

    Ha bejelented, a wifin mérést ne mond, meg azt se, hogy azon használod. Csak közvetlen kábelesen. Plusz router ha kérdik, ne mond, hogy van . Először vonalvizsgálat fog  lefutni, valószínű visszadobják, hogy nincs hiba, de akkor vissza kell őket hívni, hogy még tapasztalod a hibát.

×
×
  • Új...