Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag7230

Új tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag7230 eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Sziasztok! Végül az én ügyem is lezárult, telefonon az ügyfélszolgálattól megkaptam a helyes felhasználói azonosítót (a levélben kiküldött nekem is rossz volt), és ahhoz új jelszót állított be az ügyintéző hölgy. a 1412-n a 4.2.3 menüpontokon keresztül gyorsan sikerült rendezni és utána a fórum tanácsai alapján (btz-nek köszönet) simán ment az átállítás. Köszönöm a hasznos tanácsokat. Csak egy érdekesség: amikor ezen a fórumon karácsony előtt először írtam a problémáról, ezzel egyidőben írtam a telekom ügyfélszolgálatnak is emailt - de arra eddig még semmilyen válasz nem jött. Szóval az emailes ügyfélszolgálat gyakorlatilag nem működik, a problémamegoldásra viszont a Fórum kiváló, és a 1412 telefon.
  2. Köszönöm szépen a megerősítést, én is erre gyanakodtam. Az ünnepek után telefonon érdeklődni fogok, és ha felélesztik, akkor most már - hála a pontos útmutatásaidnak - már remélem, simán fog menni az átkonfigurálás. Köszönöm, és kellemes ünnepeket kívánok.
  3. Köszönöm szépen, meg is próbáltam mindent úgy, ahogy írtad. Sajnos nem jártam sikerrel: a wan kapcsolatnál a pppoe kapcsolat adatait átállítottam a t-online-os felhasználónévre és jelszóra. Eredmény: megszűnt a wan kapcsolat. Persze volt Save és Reboot is az új adatok beállítása után, de semmi nem használt. Mintha az adott t-online-os címen nem érné el a router az internetet. (A D-Link modemmel nem csináltam semmit, csatlakoztatva van a routerhez - de persze csináltam teljes újraindítást a modem - router - laptop mindegyikén is az új beállítások után). Nem hiszem, hogy a beállításoknál rontottam volna el valamit: a rootert utána Factory Resettel visszaállítottam a gyári beállításokra, és újra kezdtem az egészet a Quick Setup menü lépései szerint, de az eredmény ugyanaz. Utána azonos módon megpróbáltam a régi gts-es felhasználónevemmel és password-ommel újrakonfigurálni, és az simán sikerült is, ismét lett internet a kábelen, majd utána wifin is. Lehetséges, hogy a t-online-os azonosítóm, és jelszavam nem él? Nem tudom, mire gondoljak. A Telekomtól kapott levélben az írják, hogy azonnal álljak át az új fh-név/pw kombinációra, és 2017 jan 15 után már nem fog működni a régi. Most hogyan tovább?
  4. Köszönöm szépen, meg fogom próbálni így, remélem, sikerül. A router korábbi konfigurálásánál először a routert a laptop-hoz is kábellel kellett összekötni - gondolom, akkor most is ez lesz a megoldás, és utána a megadott webes konfigurációs felületen kell beállítani a felhasználónevet és jelszót. Köszönöm mégegyszer
  5. Lett megoldása a problémának? Nekem is szinte ugyanez a problémám, csak mivel modem és router is van, azt gondoltam, hogy valamit ezeken kellene állítanom. Írtam egy emailt az ügyfélszolgálatnak, hogy írják már le, mit hogyan kellene beállítani, de még erre választ nem kaptam. Mondott valami használhatót a 1412?
  6. A korábbi Internetszolgáltatóm, a GTS internetszolgáltatását átvette a Telekom vette át, át kellene állítanom a korábbi gts-es internet-elérhetőségem (adsl kapcsolat DSL-modemen keresztül) adatait a Telekom t-online-os felhasználónevére és jelszavára, amit megküldtek. Az átállításról (mit-hol-hogyan) semmilyen információt nem adnak, csak azt, hogy nézzem meg a modem kézikönyvében. Ezt sajnos nem találom. A modemem D-link DSL-360 R típusú, és ehhez egy TL-WR740N tapusú WIFI router csatlakozik. A számítógépen Win10 operációs rendszer van. (A GTS szolgáltatásával ragyogóan működött az egész, és most is működik, még a régi GTS-es azonosítókkal.) Feltételezésem szerint először a routert le kell kapcsolnom, és a modemhez a számítógépet Ethernet kábellel kell csatlakoztatnom. Ezt meg is tettem, és szerettem volna a modemen keresztül új Ethernet kapcsolatot létesíteni. Sajnos a PPPoE kapcsolat beállításánál beírva a kapott felhasználói azonosítót és jelszót, 691 sz. hibajelzést kaptam: a felhasználónév és jelszó nem megfelelő, illetve nem ellenőrizhető. A hibaelhárító futtatása azt a hibát jelezte, hogy az Ethernet kapcsolat nem rendelkezik IP címmel (ellenőriztem, mindenhol a dinamikus IP cím automatikus választása van beállítva). Sejtéseim szerint a modemet kellene esetleg újrakonfigurálni - mikor? az új internetkapcsolat beállítás előtt vagy után? - , de ennek mikéntjét nem tudom, a modemet kb 9 éve telepítettük, a GTS által küldött telepítési útmutató alapján. Mivel hibátlanul működik, nem szeretném cserélni. Úgy tudom, ezt egy online felületről meg tudom tenni (ennek az IP címét sem tudom, sajnos), de ha a routert lekapcsolom, és az ethernet kábelt közvetlenül a számítógéphez csatlakoztatom, akkor semmilyen interetkapcsolatot nem érek el. Kérem, aki tud, legyen szíves tanácsot adni, mi az átállítás menete: a konfiguráció tehát DSL-360R modem, TL-WR470N wifi router, a számítógépen Win10 operációs rendszer. Mit milyen sorrendben és hol kell beállítanom, hogy az internet kapcsolat továbbra is működőképes legyen. Előre is köszönöm a segítséget.
×
×
  • Új...