Virus

Tag
  • Tartalmak

    29
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Virus a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
  1. Telekom alkalmazásban kijátszottak, amíg nem fogadom el hogy megoldódott a jelenlegi probléma nem tudok rá új jegyet nyitni, látom nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy sehol se lehessen őket felkeresni, maguktól pedig nem hiszem hogy zárni fogják a hibajegyet, de én biztos nem fogadom el. Nemsokára eltelik a 30 nap, amin belül a panaszomra reagálniuk kell, utána jönnek a további lehetőségek. Gyorsító opció hónapok óta nem megy, annak az árát mindenképpen kompenzálniuk kell majd.
  2. Újra megpróbáltak átverni, hazajöttem. Semmi változás logolásban folyamatos az errorozás.
  3. Most kaptam, emésztgetem. Eddig úgy volt hogy nincs hiba, panaszt tettem egy hete, mert megpróbálták a modem naplófájljait is eltüntetni, ami már kicsit sok volt, most váratlanul javították akkor a semmit? Kíváncsi leszek, bár visszavonni nem fogom, ha csak nem korrigálják a befizetett díjakat, és kapok vissza pár hónap befizetett pénzt. Bár az ujraindításos *****ség után újra lemondtam a reményről, nem lesz itt teljes fixálás.
  4. Srácok akinek gondja van folyamatosan jelentgesse be. Facebook, Twitter elsőként. Hogy legyen dokumentált változat. Ne hagyjátok hogy Telefonos bejelentésre küldjenek titeket, kössétek ki hogy jelentsék akkor be helyettetek a hibát. Mindenről csináljatok képernyőmentést és egy mappába dokumentáljátok. Beszélgetések és Hybrid Eszköz naplói, státusz stb. Én most ott tartok hogy 8 napi leállásról dokumentált panaszom adtam be weboldal panaszrészen, mindenről mentettem mindent. Arra ügyeljetek, hogy ha weboldalon bejelentést tesztek ne legyetek belépve, mert sokszor emiatt dob hibaüzenetet. Ha erre a levelemre nem kapok 30 napon belül választ, ami a szerződésbontás ráfizetés nélkül (lekötöttem hogy nem várok így még egy évet) jön a következő lépcső a fogyasztóvédelem és a további jogi lehetőségek. Mivel 1 hónapban 20 napon keresztül nem tudják a gyorsító opciót sem biztosítani, így minden jogom meg van arra hogy ezzel együtt a nem a fizetett sebességet is lemondjam. Mivel kompenzálni nem fogják az árat. Tehát írjatok nekik ne hagyjátok hogy lekoptassanak. Engem hülyének akart nézni a műszakis hogy én csesztem szét de akkor koppant mikor rájött, hogy nem az IP címnél áll meg az informatikai tudásom. Nem kérhetnek olyanért pénzt amit nem tudnak biztosítani és javítani sem. Nem kötelezhetnek rá hogy a polcrol levett holnap megromló terméket már ne rakhasd vissza hanem ha már elvetted fizesd ki, ha jó neked ha nem.
  5. Én nem akartam balhézni, normálisan álltam hozzá sokáig, de ez már szerintem büntetendő jogilag amit csinálnak. Az biztos, hogy én ezt így nem vagyok tovább hajlandó csinálni, oké legyen lassú az internet de akkor az ár is amit fizetek 100 forintra legyen csökkentve mert annyit is ér. Mi nem ezért köttettük be, azért elvártunk egy alapvető minőséget, hát ez meg... éppen ezért mindenkinek akinek gondja van lépjen tovább jelentse be a panaszt, hogy nem foglalkoznak a problémájával utána pedig jöhetnek a “jogi” lépések. Persze akinek van felesleges pénze az kiadhat ilyen minősíthetetlen netre, de itt még egy oldal is alig akar betölteni, nemhogy netezzünk rajta.
  6. Nézzétek a képeket és nevessünk együtt. 😀😀 Nincs hiba, ha akarok fizessek használjak fizetős segítségnyújtást. Soha többet nem használom a telefonos ügyfélszolgálatukat, 12-16:00 között igérték hogy jön a szerelő és semmi, 17kor pedig idevágták nekem ezt az smst. Felvettem velük facebookon a kapcsolatot, ha nem jutunk dűlőre kb. keddig, tényleg muszáj lesz a fogyasztóvédelemhez fordulni, hülyének nézik az embert, ti se hagyjátok hogy ilyenért húzzák le a pénzeteket kompenzáció nélkül, tegyétek meg a bejelentést. Én szinte napi szinten mentem a fejleményeket, logok, képernyőképek az állapotról, jelenleg 2 éves hűség szerződésfelbontását írtam nekik hogy szeretném megkezdeni, mivel nem tudják biztosítani a fizetett szolgáltatásokat 9 hónapja. Ha nem engednek, muszáj a fogyasztóvédelmet bevonni. Nincs olyan hogy fizetésre közteleznek egy nemlétező szolgáltatásért. Fejleményeket majd írom. Ne ragadjatok meg mert ez sohasem fog javulni, lépjetek.
  7. Valaki nem tudja, fogyasztóvédelemnek mi jelenleg a hivatalos e-mail címe? Akarok nekik írni, mert ami itt megy az már a szolgáltatottak kizsugorálása, viszont olyan címet találtam csak, ami 2016-ig volt aktív, legalábbis weboldalukon ez áll.
  8. Nem tudsz vele semmit kezdeni, ***** segíteni se segítenek, nem tudják ők sem javítani. Soha többet telefos, nem ajánlom senkinek. Ha tehetitek és van rá lehetőség válasszátok a Digit. 2018-03-30 12:55:13 System Error LTE network error <407>. 2018-03-30 12:55:12 System Error LTE Tunnel Request do not receive respond. Bonding Tunnel Interface Status LTE tunnel: Down DSL tunnel: Down Bonding: Down IP Address Settings IPv4 address: IPv6 address: Subnet mask:
  9. Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem, hogy jelenleg gyorsító opciós net van bekötve, működik rendesen, mind az alap mind a gyorsítás, a maximumot pumpálja ki, csak ugye 10gb a korlát. Az alap vonal 10Mbit le, 1Mbit fel. Nemrég néztem, hogy elérhető lett a címemen, az Otthoni Internet 50. 50Mbites csomag. Kérdésem, hogy ha nem vesszük most ide a gyorsító opciót, akkor tudná hozni ezt az 50Mbites sebességet alapból? Mert ha igen, ezt kiegészíteném, még ugyan úgy a gyorsító opcióval, ami még +50Mbit-et rádobna, viszont engem enélkül érdekelne, hogy az alap 50Mbitet magában tudná e hozni. Csatoltam 3 képet, remélem ennyi elég. A válaszokat köszi.
  10. Nálam is ugyan az a hiba van 3 naponta, mint neked. Random elszáll az egész. Bekötés óta havonta vannak gondok, már nem jelentgetek semmit... mire kezdenek valamit vele már nincs hiba. Egyszer ráunok kidobom nekik az útra a cuccot, vihetik, de hogy én fizetni nem fogok egy ilyen szarért ráadásba az biztos,
  11. 2 napja ez van, valakinek valami ötlet? 0.009mb feltöltés, 4mb letöltés
  12. Ez már reménytelen, ami itt megy. Most megpróbáltam írni online egy hibajelentést, erre nem működik a Captcha rendszerük, csak a gond van az internettel, mióta váltottunk. Komolyan 10x adtam már meg helyesen a kódot, vagy ennyire *****nak néznek, hogy ha nem tudom elküldeni biztos hagyni fogom? Ui.: azóta próbálgattam, körülbelül a 43. kódot fogadta el
  13. 3 napja ez van. A sebesség még az itt mértek alapján sincs meg, az oldalak alig bírnak betölteni, a videók szintén nem mennek, valakinek valami ötlet, hogy ez mégis így mi? Alapjában véve egy 10 megás net, helyette még a felét sem hozza, ez egy jó pillanatban elkapott kép, de már szenvedett meg ugrált, a feltöltés alig akart elindulni. Egy fix 10 megás netről váltottunk, amivel sosem voltak gondok a telekom gyorsító opciós csomagjára, mert annyira ajánlották, de a szenvedés ami azóta megy az valami hihetetlen.
  14. 1GB fel, 4GB le adatforgalmam volt gyorsítón keresztül. 5GB forgalom után, szintúgy nálam is korlátozva lett a sebesség 1MB/s-re. Már nem tudok mit írni erre, szánalmas amit csinálnak, ez már második alkalommal van. Csökkentették a 10 gigás napi limitet? Én Speedtesten mérek, egy automatikust a hozzám legközelebbre esővel, telekomhoz viszonyítva + atw hungary. A legnagyobbat szoktam felhasználni (mármint amelyik a legnagyobb sebességet nyújtja), eltérés minimálisan a ping között van.
  15. mit is vartam