SafranyFerenc86

Tag
  • Tartalmak

    62
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

SafranyFerenc86 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Az lesz, köszönöm a segítséged
  2. Na, túl hamar beszéltem. Még mindig ugyanúgy megszakad az internet, de annyit javult a dolog, hogy már nem minden egyes felajánlott IP cím után.
  3. Köszi a tanácsot, lereseteltem a hgw-t. Most az alap egy órás lejárati időt meghagytam az IP címeknek, egyelőre jónak tűnik, de majd figyelem még.
  4. Van nekem ez a csodás Sagemcom F@st 3686AC kábelmodemem, amit a T adott a szolgáltatáshoz. Minden az internetre csatlakozó eszköz arra van rákötve/ wifijére van rácsatlakozva, nincs extra modem a lakásban. A DHCP szerverével kapcsolatban lenne néhány kérdésem: December/január óta minden egyes alkalommal, amikor új IP címet kínál fel a számítógépem részére a kábelmodem DHCP szervere, 20 másodpercre megszakad az internet. Van valakinek esetleg valami ötlete, hogy miért van ez? Az eseménynapló szerint minden eszköznek külön IP cím van felkínálva, így nem hinném, hogy ütközés lenne. Mivel ez roppantul zavaró dolog, beállítottam, hogy hetente járjanak le a használatban levő IP címek. Miért kell egy napon belül legalább 6 alkalommal ugyanazt az új IP címet felkínálnia a DHCP szervernek, amikor az előzőt 24 órán belül fogadta el a számítógépem, tehát a közelében sincs annak, hogy lejárjon? Gondoltam rá, hogy kikapcsolom a DHCP szervert és manuálisan adok IP címet a kábelmodemre csatlakozó minden eszköznek MAC cím alapján, de erre nem találtam lehetőséget. Lehet egyáltalán ilyet csinálni a Sagemcom kezelőfelületében vagy csak én vagyok a vak és nem találom?
  5. Nálam általában 100-110 Mbit/sec-mal jön le Steamről a letöltés, de néha ha jó napja van, akkor felkúszik 250 Mbit/sec-ra is.
  6. Azért szánalom, hogy ennyire büdös a munka a szerelőknek, hogy folyamatosan össze-vissza hazudozni kell a kedves ügyfélnek...
  7. Mikor van bent valami technikus vagy hozzáértő az ügyfélszolgálaton, akivel talán érdemben lehetne beszélni?
  8. Majd délután/estére fog elszállni, mint ahogy szokta, éjfél-12 között jó szokott lenni...
  9. Ayy, már egyből lezárják a hibajegyet azzal, hogy hívjam fel a szuperszervizt, mert nincs semmilyen probléma a szolgáltatásban. Jó, felhívom őket, ott rohad el az a 4,5k Huf, csak csinálják meg a netet. A szuperszervizes kolléga meghallgatott, majd arra jutottunk, hogy csak a szolgáltatás a rossz, hívjam fel az ügyfélszolgálatot.
  10. Már évek óta Frankfurtban van az EU1 pont úgy, mint a Twitch EU-s szerverparkja. Épp ezért használhatatlan mindkettő.
  11. Ha nem a T-nél van a hiba, hanem annál a szolgáltatónál, akié az összekötő vonal, akkor a T is csak rugdosni tudja őket, hogy csinálják már meg.
  12. Igen, úgy néz ki valóban csak Pest-Frankfurt között van hiba, ma kicsit jobban ráértem ezzel foglalkozni és pl. Amszterdami szerveren nincs ilyen eredetű packet lossom.
  13. Szerintem itt nem lekorlátozásról van szó, hanem megint peering probléma van valahol Mo. és nyugat között, orosz meg japán VPN szerverrel gond nélkül megy minden streamTwitchen full HD-ben, nincs pufferelés meg akadozás.
  14. Csókolom! Félve kérdezem, hogy megint peering probléma van? Twitch nézhetetlen, a játékokban olyan packet loss (nem, ez most nem az én magán problémás packet lossom) van, hogy öröm nézni.
  15. Alakul ez, lassan ott tart az egész, mint tavaly novemberben.