SafranyFerenc86

Tag
  • Tartalmak

    88
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

SafranyFerenc86 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Elhiszem, hogy segíteni akarsz, de szerintem nem a legjobb ötlet random embereknek odaadni az MT azonosítót akármennyire is sz*r a helyzet.
  2. Nálam nem javult semmit a helyzet, sőt talán rosszabb, mint ezelőtt.
  3. Ez azért elég vicces, Steam-en akartam letölteni egy patchet, de alig akart valamerre haladni az 500-as nettel, gondoltam meglesek egy frankfurti speedtest mérést, meg kíváncsiságból egy moszkvait.
  4. Nálam mostanában a Twitch is nézhetetlen 480p felett low latency módban, mert folyamatosan "elfelejt" előre bufferelni a lejátszó a hálózat minősége miatt és így állandóan megakad a közvetítés. Ha kikapcsolom, akkor nagyjából nézhető lesz, de néha még úgy is beakad.
  5. Én azt nem értem, ha egy napra sikerült megcsinálni jóra a routingot, miért kellett másnap visszatenni erre a vacakra? Lejárt a próbaidő a másik vonalon? Arra, hogy az emberek beletörődjenek a hibába és ne hisztizzenek tovább miatta, akik meg megtehetik váltsanak szolgáltatót, mert akkor annyival kevesebb "problémás" ügyfele lesz a cégnek.
  6. Discord ma este: EU szerveren használhatatlan, tök torz a hang, a ping 300 ms felett, áttettem Orosz szerverre, ott csak 100 ms-os a ping és a hangminőséggel minden rendben volt. Ez kész vicc kategória már...
  7. Igen, tegnap jó volt a random 100-150ms-os spikeokat leszámítva, mert más volt a routing, de mára vissza lettünk pakolva a régi vacakra.
  8. Hány Telekomos szakember kell egy villanykörte kicseréléséhez?
  9. Én akkor lennék elégedett, ha végre ki lenne javítva ez a hiba és nem kellene extra dolgokra nekem kidobálni pénzt a T inkompetenciája miatt.
  10. Tavaly augusztus óta nem történt semmi előrelépés az ügyben, a "kis" türelem már rég elfogyott sokaknál.
  11. Oké, a pingre nincs garancia, de mi van a 10+%-os csomagvesztéssel?
  12. Délelőtt nálunk is jó szokott lenni, délutántól késő estig rossz...
  13. De ez hogy van, hogy neked is simán letagadják a hibát, miközben a Magyar Telekom állítólag 2 hónapja megtalálta a hiba okát és azóta együtt dolgozik a szolgáltatóval az orvoslásán?