zmarta

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

zmarta a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. @dptrsk Lassan 2 hete minden nap telefonálok, van, hogy naponta kétszer. Egyetlen választ kapok mindig: a türelmemet kérik. Áthelyeztetni szeretném, mert elköltöztünk, de tehetetlenek, ahogy én is. Lemondani sem tudom, hogy másnál szerződjek.
  2. Üdv! Sehol sem találok a mostani áthelyezésekkel kapcsolatos infót, tájékoztatót, bármit, mely esetemben eredménytelenül zajlik lassan két hete. Mennyi ideig tart ez az egész macera? A diszpécserek nem tudják, levelekre válasz két hete nem érkezik, facebookon szintén nem tudják. KI TUDJA AKKOR? Legalább egy kb időtartam? Egy hét egy hónap, egy év?
  3. Régi előfizetőként átraknak minket egy új számlázási rendszerbe. Jelen pillanatban (is) a régiben már nem, az újban még nem vagyok benne. Így semmilyen szerződésmódosítást (áthelyezés, lemondás) nem tudok intézni. Valakinek van bármilyen tapasztalat a mostani új számlázási rendszerrel kapcsolatban, hogy mennyi ideig tartott, mire bekerült? Én a második hétben járok, és még mindig csak a türelmem kérik, megközelítőleg sem kapok semmilyen információt a határidőről.