Vendég Posztolva ekkor: 2016. október 11. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. október 11. Sziasztok! Ügyfeleink egy része szórványosan hívásfelépülési hibát tapasztalhat, miközben ügyfeleink döntő többsége számára a szolgáltatás zavartalanul működik. Munkatársaink segítségével a hiba folyamatosan hárul el, ugyanakkor az ügyfélszolgálati hívószámok elérésében is bizonytalanság tapasztalható, ezért megnövekedett várakozási idővel kell számolnotok. A fentiek miatt elnézéseteket kérjük, türelmeteket pedig ezúton is nagyon köszönjük: A Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6843 Posztolva: 2016. október 11. Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Már megszoktuk Nem telik el hónap hiba nélkül Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. október 11. Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Van egy olyan hiba is, hogy Telekomos analóg vezetékes telefonról hívva a 1430-as mobil ügyfélszolgálati számot a hívás az operátor bejelentkezése után jellemzően egy-két perc múlva megszakad. Több hónapja tapasztalom, különböző analóg vonalakról a hiba ugyanaz. Többször jeleztem az ügyfélszolgálatnak, de egyrészt erre nem lehet klaszikus hibabejelentést tenni, másrészt meg nem történt változás. Tippem az, hogy mivel tudvalevő, hogy a szolgáltatók többnyire VOIP alapú ügyfélszolgálati telefont használnak, a hívások viszont analógról futnak be, a kettő közötti kapcsolódásban van a probléma.Természetesen ezt hivatalosan meg kellene vizsgálni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2016. október 11. Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Igen csak kérdés hol a hiba, olyan mint analóg telefon hálózat nagyon nincs már. Pl Pesti társasházak túl nyomó többségében analóg telefon vonal megy le a földszintre de IP alapon közlekedik tovább 70-80 as években épült hálózat. Tippem inkább az lenne hogy konkrétan a te telefon vonalad körül lesz valami gond. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2016. október 11. Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Sziasztok! A délelőtti órákban ügyfeleink egy része szórványosan hívásfelépülési hibát tapasztalhatott, illetve az ügyfélszolgálati hívószámok elérése is bizonytalan volt. Ugyanakkor ügyfeleink döntő többsége számára a szolgáltatás zavartalanul működött. A probléma elhárult, a szolgáltatások újra teljes körűen elérhetőek. Még egyszer elnézéseteket kérjük, és köszönjük a megértéseteket, türelmeteket! Üdvözlettel: Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag6843 Posztolva: 2016. október 11. Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Értjük, hogy mi volt... De ez minden hónapban előfordul.. Uncsi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Spityu85 Posztolva: 2016. október 11. Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Eddig nem tapasztaltunk hibát székesfehérváron Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. október 11. Megosztás Posztolva: 2016. október 11. 2 órája, anonymus írta: Igen csak kérdés hol a hiba, olyan mint analóg telefon hálózat nagyon nincs már. Pl Pesti társasházak túl nyomó többségében analóg telefon vonal megy le a földszintre de IP alapon közlekedik tovább 70-80 as években épült hálózat. Tippem inkább az lenne hogy konkrétan a te telefon vonalad körül lesz valami gond. Két teljesen máshol levő analóg vonal esetében ugyanaz a hiba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.