István

Hívásfelépülési hiba

Kérdés

Sziasztok!

Ügyfeleink egy része szórványosan hívásfelépülési hibát tapasztalhat, miközben ügyfeleink döntő többsége számára  a szolgáltatás zavartalanul működik. Munkatársaink segítségével a hiba folyamatosan hárul el, ugyanakkor az ügyfélszolgálati hívószámok elérésében is bizonytalanság tapasztalható, ezért megnövekedett várakozási idővel kell számolnotok.

A fentiek miatt elnézéseteket kérjük, türelmeteket pedig ezúton is nagyon köszönjük:

A Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Van egy olyan hiba is, hogy Telekomos analóg vezetékes telefonról hívva a 1430-as mobil ügyfélszolgálati számot a hívás az operátor bejelentkezése után jellemzően egy-két perc múlva megszakad. Több hónapja tapasztalom, különböző analóg vonalakról a hiba ugyanaz. Többször jeleztem az ügyfélszolgálatnak, de egyrészt erre nem lehet klaszikus hibabejelentést tenni, másrészt meg nem történt változás. Tippem az, hogy mivel tudvalevő, hogy a szolgáltatók többnyire VOIP alapú ügyfélszolgálati telefont használnak, a hívások viszont analógról futnak be, a kettő közötti kapcsolódásban van a probléma.Természetesen ezt hivatalosan meg kellene vizsgálni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen csak kérdés hol a hiba, olyan mint analóg telefon hálózat nagyon nincs már. Pl Pesti társasházak túl nyomó többségében analóg telefon vonal megy le a földszintre de IP alapon közlekedik tovább 70-80 as években épült hálózat.  Tippem inkább az lenne hogy konkrétan a te telefon vonalad körül lesz valami gond. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

A délelőtti órákban ügyfeleink egy része szórványosan hívásfelépülési hibát tapasztalhatott, illetve az ügyfélszolgálati hívószámok elérése is bizonytalan volt. Ugyanakkor ügyfeleink döntő többsége számára  a szolgáltatás zavartalanul működött.  A probléma elhárult, a szolgáltatások újra teljes körűen elérhetőek.

Még egyszer elnézéseteket kérjük, és köszönjük a megértéseteket, türelmeteket!

Üdvözlettel:

Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Eddig nem tapasztaltunk hibát székesfehérváron :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, anonymus írta:

Igen csak kérdés hol a hiba, olyan mint analóg telefon hálózat nagyon nincs már. Pl Pesti társasházak túl nyomó többségében analóg telefon vonal megy le a földszintre de IP alapon közlekedik tovább 70-80 as években épült hálózat.  Tippem inkább az lenne hogy konkrétan a te telefon vonalad körül lesz valami gond. 

Két teljesen máshol levő analóg vonal esetében ugyanaz a hiba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most