Sziasztok, a sztorim röviden annyi, hogy decemberben (2015) vettem Huawei P8 Lite telefont, 8 hónap után a wifi problémákkal elküldtem a szervízbe, ahonnan egy új telefon érkezett vissza. Jelentem az új telefon egy hónapig bírta, éppen úton van ez is a szervízbe szintén wifi problémákkal. Gondolom nem meglepő, hogy elvesztettem a bizodalmam a márkában.. a kérdésem az lenne, hogy van-e lehetőségem a szevízen kívül orvosolni a problémát, más márkájú okostelefont szeretnék, mert ez eddig 2-ből 2-szer nem volt okos wifi híjján. A garacia pedig ketyeg, ha kifutok belőle így jártam? Nem tudok érvényesíteni valamilyen vásárlói jogot, hogy más készülékre cserélném a Telekomnál akár ráfizetéssel is?
Kérdés
Törölt_tag6878
Sziasztok, a sztorim röviden annyi, hogy decemberben (2015) vettem Huawei P8 Lite telefont, 8 hónap után a wifi problémákkal elküldtem a szervízbe, ahonnan egy új telefon érkezett vissza. Jelentem az új telefon egy hónapig bírta, éppen úton van ez is a szervízbe szintén wifi problémákkal. Gondolom nem meglepő, hogy elvesztettem a bizodalmam a márkában.. a kérdésem az lenne, hogy van-e lehetőségem a szevízen kívül orvosolni a problémát, más márkájú okostelefont szeretnék, mert ez eddig 2-ből 2-szer nem volt okos wifi híjján. A garacia pedig ketyeg, ha kifutok belőle így jártam? Nem tudok érvényesíteni valamilyen vásárlói jogot, hogy más készülékre cserélném a Telekomnál akár ráfizetéssel is?
Köszönöm a válaszokat előre is
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.