zoli62 Posztolva ekkor: 2016. november 2. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. november 2. Ez még nem biztos. hogy volt, de sokakat érdekelhet, egy most aktuális, december 31-ig érvényes promóciós ajánlat keretében most érdemes feltöltőkártyásról havidíjas előfizetésre váltani, például Next S aranytárskártyás előfizetés két év hűség esetén az első évben csak 3790 Ft-ba kerül havonta. Részletek itt. https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/valts-havi-dijasra#5 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 16. Megosztás Posztolva: 2016. november 16. (szerkesztve) Erről a dominóról való havidíjra váltásról egy regényt tudnék regélni, 1 hete ezzel szenvedek és még most sem kaptam rá megoldást, de az időm véges, így nem is várok sokat. Nem írok inkább semmit, csak annyit mondok, hogy a T-pontot ha lehet kerüljétek el ezügyben. Egyrészt azért mert erről a havidíjopcióról semmit nem tudnak, vagy ha tudnak is, akkor pedig minket néznek hülyének. Másrészt ott nem igazán foglalkoznak azzal, hogy te mit akarsz, meg mit rendeltél, inkább ők mondják meg, hogy te mit kaphatsz és mit nem, persze úgy hogy te észre se veszed. Inkább a futárt válasszátok. Szerkesztve ekkor: 2016. november 16. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 16. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 16. Hmmm. Gondolom partnerüzlet. Nekem T-Pontokban nem volt ilyen rossztapasztalatom. A partnerüzletekben valóban sok mindent nem olyan jól tudnak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 16. Megosztás Posztolva: 2016. november 16. (szerkesztve) Árkád az szerintem nem partnerüzlet, de ki tudja Szerkesztve ekkor: 2016. november 16. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 16. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 16. Próbáld meg telefonos ügyfélszolgálaton kezdeményezni a Dominoról előfizetésre váltást, vannak segítőkész és felkészült integrált ügyintézők. Esetleg tehetsz egy próbát a 06 1 2659910-es számon is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 16. Megosztás Posztolva: 2016. november 16. (szerkesztve) Félreértesz, megcsinálták, csak nem úgy, ahogy kértem. Most pedig kivárnak. Ez elég alattomos húzás, de ha harc akkor legyen harc. Szerkesztve ekkor: 2016. november 16. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 16. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 16. Mit csináltak másként, mint ahogy te szeretted volna? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 16. Megosztás Posztolva: 2016. november 16. kb. mindent. Önhatalmúlag módosítgatnak a szerződésemben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 17. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 17. Üdv a való világban. Nekem ehhez hasonló tapasztalataim inkább a társszolgáltatókkal kapcsolatban vannak. a Telekomnál azt vettem észre, még mindig fontos szempont az ügyfélmegtartás. Persze egy más dolog az ügyfélkiszolgálás mikéntje. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 17. Megosztás Posztolva: 2016. november 17. Nem nevezném ügyfélmegtartásnak azt ha péntek óta nincs reakció. Pedig tudom hogy olvasták az üzenetem. De igazából mindegy is, nincs már jelentősége. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 17. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 17. Sajnos a (lakossági) ügyfélszolgálatnak ilyen a protokollja, hivatkozva a törvény által előírt 30 napon belüli válaszadási határidőnek. Telefonos ügyintézés során szerzett tapasztalataim szerint vannak azért olyan ügyintézők, akik még a Westeles ügyfélkiszolgáláson szocializálódtak, fontos nekik az ügyfél, és ügyintézés során gyorsan megértik, mi az előfizető problémája, felajánlják a pár napon belüli visszahívás lehetőségét, ami alatt utána tudnak nézni. Az viszont tagadhatatlan, hogy ez a fajta ügykezelési mód egyre inkább visszaszorulóban van, nekem , mint ügyfélnek viszont ez a fajta szintű magatartás egységesen alapelvárásom a Telekom ügyfélszolgálatával szemben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 17. Megosztás Posztolva: 2016. november 17. Hogy várjak 30 napot ha 14 nap a felmondási idő? A kettő egymással ellentétes. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 17. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 17. Szerintem telefonon 1412/1430 ez ügyben is kifoghatsz egy értelmes ügyintézőt, persze nem egy hívásból. Ezzel szemben a 06 1 2659910 számon elérhető operátorokkal eddig nekem még minden számomra "nehéz" ügy esetén pozitív tapasztalataim voltak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 17. Megosztás Posztolva: 2016. november 17. (szerkesztve) Én úgy gondolom hogyha facebookon képtelenek megoldani - mert tuti olvasták - akkor onnantól kezdve nincs értelme nekem telefonálni. Sőt nem is értem miért nekem kell ebbe ennél is több erőt belefektetnem, mikor csak egy havidíjas szerződést akartam dominóról. Így is rengeteg energiám és időm van benne, nem hogy még én itt felvegyem az összes elérhető kontaktot. Személyes ügyintézés aztán facebook egyik sem jobb a másiknál ezek szerint. Egyik dadog-makog, másik meg meg sem szólal, próbálja húzni az időt. Én nagyot csalódtam a Telekomban. Rengeteg ügyet intéztem már, hivatalosat is, de ilyen döcögős úton még nem jártam. Meghallom azt a szót hogy Telekom, és elkap a gyomorideg, nem vicc, tényleg. Szerkesztve ekkor: 2016. november 17. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 17. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 17. Sajnos már dolgozókat is hallottam egyetérteni a véleményemmel, hogy erős a felhigulás, ezért szerencse, hogy vannak kivételek. Már csak ezért is én nem hagynám ennyiben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Deino Posztolva: 2016. november 17. Megosztás Posztolva: 2016. november 17. (szerkesztve) Nem mondtam hogy annyiban hagyom a dolgot De a közösségre való tekintettel hivatali útra nem akarom terelni a dolgot, inkább élek a 14 napos elállással, és lemondom a dominó előfizetésem is (mármint ha visszaraknak dominóba, azt is felmondom értelemszerűen), vagyis úgy cakk-pakk a mobilos részleget. Ha kicsúszok a 14 napos határidőből (mert lassan az lesz), akkor fegyvert adok csak a kezükbe és akár mondhatnak amit akarnak, nem lesz lehetőségem csak úgy elállni az egésztől. Vagyis lehetőségek hijában ez van. Szerkesztve ekkor: 2016. november 17. Szerkesztő: Deino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2016. november 17. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. november 17. (szerkesztve) Telekom nagy fegyvere a laza jogszabályok is. Lásd a múltkori csatornakiosztás egyoldalú változtatásával kapcsolatos esetet is. Nekem a gyakorlott. tapasztalt, régi motoros ügyintézők azt szokták mondani, hogy nincs megoldhatatlan panasz, persze ehhez megfelelő felkészültség és hozzáállás kell. Én biztos végigvinném az ügyet az eredeti szándékom szerint. Szerkesztve ekkor: 2016. november 17. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.