zoli62

Válts Domino előfizetésről havidíjasra kedvezményekkel

Kérdés

Ez még nem biztos. hogy volt, de sokakat érdekelhet, egy most aktuális, december 31-ig érvényes promóciós ajánlat keretében most érdemes feltöltőkártyásról havidíjas előfizetésre váltani, például Next S aranytárskártyás előfizetés két év hűség esetén az első évben csak 3790 Ft-ba kerül havonta. Részletek itt.  https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/valts-havi-dijasra#5

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Telekom nagy fegyvere a laza jogszabályok is. Lásd a múltkori csatornakiosztás egyoldalú változtatásával kapcsolatos esetet is. Nekem a gyakorlott. tapasztalt, régi motoros ügyintézők azt szokták mondani, hogy nincs megoldhatatlan panasz, persze ehhez megfelelő felkészültség és hozzáállás kell. Én biztos végigvinném az ügyet az eredeti szándékom szerint.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem mondtam hogy annyiban hagyom a dolgot :)

De a közösségre való tekintettel hivatali útra nem akarom terelni a dolgot, inkább élek a 14 napos elállással, és lemondom a dominó előfizetésem is (mármint ha visszaraknak dominóba, azt is felmondom értelemszerűen), vagyis úgy cakk-pakk a mobilos részleget.

Ha kicsúszok a 14 napos határidőből (mert lassan az lesz), akkor fegyvert adok csak a kezükbe és akár mondhatnak amit akarnak, nem lesz lehetőségem csak úgy elállni az egésztől. Vagyis lehetőségek hijában ez van.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 Sajnos már dolgozókat is hallottam egyetérteni a véleményemmel, hogy erős a felhigulás, ezért szerencse, hogy vannak kivételek. Már csak ezért is én nem hagynám ennyiben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én úgy gondolom hogyha facebookon képtelenek megoldani - mert tuti olvasták - akkor onnantól kezdve nincs értelme nekem telefonálni. Sőt nem is értem miért nekem kell ebbe ennél is több erőt belefektetnem, mikor csak egy havidíjas szerződést akartam dominóról. Így is rengeteg energiám és időm van benne, nem hogy még én itt felvegyem az összes elérhető kontaktot. Személyes ügyintézés aztán facebook egyik sem jobb a másiknál ezek szerint. Egyik dadog-makog, másik meg meg sem szólal, próbálja húzni az időt.

Én nagyot csalódtam a Telekomban. Rengeteg ügyet intéztem már, hivatalosat is, de ilyen döcögős úton még nem jártam. Meghallom azt a szót hogy Telekom, és elkap a gyomorideg, nem vicc, tényleg.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem telefonon 1412/1430 ez ügyben is kifoghatsz egy értelmes ügyintézőt, persze nem egy hívásból. Ezzel szemben a 06 1 2659910 számon elérhető operátorokkal eddig nekem még minden számomra "nehéz" ügy esetén pozitív tapasztalataim voltak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hogy várjak 30 napot ha 14 nap a felmondási idő? 

A kettő egymással ellentétes.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos a (lakossági) ügyfélszolgálatnak ilyen a protokollja, hivatkozva a törvény által előírt 30 napon belüli válaszadási határidőnek.  Telefonos ügyintézés során szerzett tapasztalataim szerint vannak azért olyan ügyintézők, akik még a Westeles ügyfélkiszolgáláson szocializálódtak, fontos nekik az ügyfél, és ügyintézés során gyorsan megértik, mi az előfizető problémája, felajánlják a pár napon belüli visszahívás lehetőségét, ami alatt utána tudnak nézni. Az viszont tagadhatatlan, hogy ez a fajta ügykezelési mód egyre inkább visszaszorulóban van, nekem , mint ügyfélnek viszont ez a fajta szintű magatartás egységesen alapelvárásom a Telekom ügyfélszolgálatával szemben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem nevezném ügyfélmegtartásnak azt ha péntek óta nincs reakció. Pedig tudom hogy olvasták az üzenetem. De igazából mindegy is, nincs már jelentősége.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv a való világban. Nekem ehhez hasonló tapasztalataim inkább a társszolgáltatókkal kapcsolatban vannak. a Telekomnál azt vettem észre, még mindig fontos szempont az ügyfélmegtartás. Persze egy más dolog az ügyfélkiszolgálás  mikéntje.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

kb. mindent. Önhatalmúlag módosítgatnak a szerződésemben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mit csináltak másként, mint ahogy te szeretted volna?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Félreértesz, megcsinálták, csak nem úgy, ahogy kértem. Most pedig kivárnak. Ez elég alattomos húzás, de ha harc akkor legyen harc.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Próbáld meg telefonos ügyfélszolgálaton kezdeményezni a Dominoról előfizetésre váltást, vannak segítőkész és felkészült integrált ügyintézők. Esetleg tehetsz egy próbát a 06 1 2659910-es számon is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Árkád az szerintem nem partnerüzlet, de ki tudja :) 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hmmm. Gondolom partnerüzlet. Nekem T-Pontokban nem volt ilyen rossztapasztalatom. A partnerüzletekben valóban sok mindent nem olyan jól tudnak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Erről a dominóról való havidíjra váltásról egy regényt tudnék regélni, 1 hete ezzel szenvedek és még most sem kaptam rá megoldást, de az időm véges, így nem is várok sokat.

Nem írok inkább semmit, csak annyit mondok, hogy a T-pontot ha lehet kerüljétek el ezügyben. Egyrészt azért mert erről a havidíjopcióról semmit nem tudnak, vagy ha tudnak is, akkor pedig minket néznek hülyének.

Másrészt ott nem igazán foglalkoznak azzal, hogy te mit akarsz, meg mit rendeltél, inkább ők mondják meg, hogy te mit kaphatsz és mit nem, persze úgy hogy te észre se veszed.

Inkább a futárt válasszátok.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most