Mióta bevezették a T-Home brandet, azóta sok esetben nincs, vagy rosszul van feltüntetve egy adott otthoni szolgáltatás hűségideje az online felületen, ráadásul a havidíj sem stimmel. Ez a hiba az új számlázási rendszerben sem változott. Átlagügyfél belép a Telekom fiókjába, és szívrohamot kap, amikor látja, hogy eszerint hűség nélküli magasabb havidíjat fizetnie. A számlázási rendszerbe persze jól van beállítva minden. Kérdésem, hogy mikor lesznek ezek az anomáliák javítva?
Kérdés
zoli62
Mióta bevezették a T-Home brandet, azóta sok esetben nincs, vagy rosszul van feltüntetve egy adott otthoni szolgáltatás hűségideje az online felületen, ráadásul a havidíj sem stimmel. Ez a hiba az új számlázási rendszerben sem változott. Átlagügyfél belép a Telekom fiókjába, és szívrohamot kap, amikor látja, hogy eszerint hűség nélküli magasabb havidíjat fizetnie. A számlázási rendszerbe persze jól van beállítva minden. Kérdésem, hogy mikor lesznek ezek az anomáliák javítva?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.