Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Hűség lejárt és módositás


gyula73

Kérdés

Tisztelt Telekom
 2016.11.21. /  2éves Hűség hosszabitás és módositásom lett.
Kértem a  NetMánia L  30 Mbit/s internetet és Super csomagot amit sok mindent tartalmaz...ezt nekem Méry Katalin ügyintézte illetve email álltal küldöt szerződést is kaptam,  Ez azért nem valósult meg mert elmaradot számla tartozásom volt, csak akkor aktiválják ha ki lesz fizetve,Én ezt rendeztem utalásal December 5én.
Kérem önöket nézenek utána,és tessenek vissza hallgatni a rögzitet telefon beszélgetésemet  mert elhangzot módositás és NetMánia L  30 Mbit/s és Super csomagot amit sok mindent tartalmaz
Meg történt

Tegnap felhivtam telekomot és azt mondták nem láttnak semmit a rendszerben hogy történt volna módositás,akkor hova lett? létezik ilyen is? Csak hogy Bizonyitani tudom .

És utalásom se érkezet meg,Három napja már negyedik napja van annak ,Az utalásom az megtörtént mert utána néztem,Ha nem az nap kapják meg de szerintem 2 nap kell mire megkapják.

 

 

 

 

 

Önöknek küldöm mellékelt csatolást a befizetett bizonylatot

MT ügyfélazonositóm:**********

Tiszelettel
Váradi Gyula

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Hello @gyula73, ha kérted, akkor be fogják állítani, amint elhárult az akadály (ha tényleg elhárult, akkor érdemes figyelmeztetni őket, és akkor szükség esetén akár újra megrendelheted, amit akkor be is tudnak állítani, de itt úgy értelmeztem, hogy még fennáll, hiszen nem látják a befizetésed).

az utalással meg tényleg az a gond, amit Roli82 írt, ha nem csak rád jellemző adatot, a számlád sorszámát, az MT azonosítód, telefonszámod adsz meg a közleményben, akkor vadászniuk kell, hogy ki fizethetett, ami gondolom, jelentősen megnövelheti a könyvelési időt (a kép alapján 12.05-én adtál megbízást a bankodnak, ők ki tudja mikor utaltak, utána ha minden stimmel, a Té elvileg pár napon belül könyvel). Váradi Gyulaként nyilván egyszerűbb megtalálni, mint pl. Szabó Zoltánként (előbbiből min. pár tucat, de akár pár száz ügyfelük lehet, utóbbiból akár ezer fölötti), de még mindig sokkal nehezebb, mint ha Troppenhauer Hümér lennél, akiből egy van náluk vagy egy sem (ezek nyilván példák és becslések, de érted). ha nem tudnak beazonosítani (biztosra kell menniük, nyilván te sem szeretnéd, ha más Váradi Gyulának könyvelnék a befizetést), akkor szerintem visszautalják az összeget

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Üdv Gyula!

Hívd fel ezt a telefonszámot - Behajtási osztály -  08:00-16:00 óra között 06-1-265-9910  mondd el az ügyintézőnek ugyan ezt amit itt leírtál!

A képet elnézve a közleménybe nem a nevedet kellet volna bele írni, hanem vagy az MT azonosítódat, vagy az számlán szereplő folyószámlaszámot vagy szintén a számlán szereplő számlasorszámot, nagy valószínűséggel ez lesz a probléma, hogy egy lényeges információt nem tüntettél fel a közleménybe és emiatt nem tudják kihez elkönyvelni.

Ui: Méry Katalin nem ügyintéző, hanem lakossági ügyfélszolgálati igazgatóság  tag, mindenkinek a  szerződése alján szerepel az ő neve és a vezérigazgatóé. Az értékesítő azonosítója a szerződés tetején a szolgáltató adatainál található

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv Roli82

Tegnap hivtam Behajtáossztályt Ők se mondták beérkezet e

Lehet igazad van hogy a közleménybe  Mt azonositót kellet volna,Máskor is utaltam igy és jólvolt minden

Nevem szerepel több mint 8 éve a rendszerükben

Hát nem tudom kivel beszéltem akkor ,már nem emlékszem pontosan a nevére  Csak egy Mailt  kaptam kétt szerződést

És kétt aláirásal Christopher Mattheisen nével és Méry Katalin,,Lényeg az hogy nem látnak semmi olyat hogy történt volna módositás

 

Háromszor hivtam de nem láttják rendszerük ben a  módositást,és hűség hosszabbitást

 

Erre gondolsz?

Értékesitő
THEAG    
 
 
 
 
 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: gyula73
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2016. 12. 08. at 12:29, teherwagon írta:

Hello @gyula73, ha kérted, akkor be fogják állítani, amint elhárult az akadály (ha tényleg elhárult, akkor érdemes figyelmeztetni őket, és akkor szükség esetén akár újra megrendelheted, amit akkor be is tudnak állítani, de itt úgy értelmeztem, hogy még fennáll, hiszen nem látják a befizetésed).

az utalással meg tényleg az a gond, amit Roli82 írt, ha nem csak rád jellemző adatot, a számlád sorszámát, az MT azonosítód, telefonszámod adsz meg a közleményben, akkor vadászniuk kell, hogy ki fizethetett, ami gondolom, jelentősen megnövelheti a könyvelési időt (a kép alapján 12.05-én adtál megbízást a bankodnak, ők ki tudja mikor utaltak, utána ha minden stimmel, a Té elvileg pár napon belül könyvel). Váradi Gyulaként nyilván egyszerűbb megtalálni, mint pl. Szabó Zoltánként (előbbiből min. pár tucat, de akár pár száz ügyfelük lehet, utóbbiból akár ezer fölötti), de még mindig sokkal nehezebb, mint ha Troppenhauer Hümér lennél, akiből egy van náluk vagy egy sem (ezek nyilván példák és becslések, de érted). ha nem tudnak beazonosítani (biztosra kell menniük, nyilván te sem szeretnéd, ha más Váradi Gyulának könyvelnék a befizetést), akkor szerintem visszautalják az összeget

Ez így van! Gyula legközelebb ha megbízást adsz a banknak utalásra  minimum MT  azonosító legyen feltüntetve a közleménybe, hogy gyorsan betudjanak azonosítani és könyvelni a megfelelő helyre a pénzt! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hát remélem hogy nem,20 án fizetem még ki a számlát postai úton,és a bizonylatot meg el küldtem mailben mirre megkapják 2-3 nap kicsit a mail lessunak tünnik mert az is még az nap meg kellene kapnia

Mire meg kapják jön a következő számla és majd azért nem tudok módositani megint mig ki nem fizetem azt is, De közben  itt az ünnep stb

akkor anyagi dolgodat rendezle, és még család is itt van,egyszere minden nekem se megy.

Majd csak lesz valami a végén

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 12. 12. at 13:17, teherwagon írta:

Hello @gyula73, sikerült azóta? azért kérdezem, mert a beazonosítás nem lehetetlen (bár ahogyan írtam, az egyedi adat hiánya miatt a Tének több időbe telhet), viszont ahogyan múlnak a napok, egyre valószínűbb, hogy újabb számlád fog lejárni, így kezdődik minden előlről...

 

Igen sikerült beazonositás!

 

Csak újból kellet a kért szolgáltatást amit kértem, De felhivtam behajtásosztályt elmondtam mi e helyzet és mondták náluk is megtehetem a kért szolgáltatásomat Supercsomagot és a netmánia L 30, Tehát újból de sajnos nem történt semmi  mert még van egy számlám ami tudtom szerint arra várnak kb 30 napot, Sajnos ezt nekem nem mondták erről nem informáltak, 1000éves ügyfelükel csak az a baj hogy Bolondnak nézik...Máskor meg ez nem volt baj gondnélkül tudtam módositani és csomagot váltani

Mert csak kamuból leadta a kért szolgáltatásomat minha semmi se történt volna, úgyan ott vagyok ahol voltam

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...