Törölt_tag6985 Posztolva ekkor: 2017. január 15. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. január 15. Heló mindenki :- Online vásárolt termék ha hibás, nekem kell visszaküldeni, vagy bevihetem a legközelebbi ügyfélirodába? Nagyon kiváncsi vagyok a válaszra, légyszi csak az irjon aki pontosan tudja ezt a dolgot!!! KÖSZÖNÖM :-) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 WHOAMI Posztolva: 2017. január 15. Megosztás Posztolva: 2017. január 15. 1 órája, goodday írta: Heló mindenki :- Online vásárolt termék ha hibás, nekem kell visszaküldeni, vagy bevihetem a legközelebbi ügyfélirodába? Nagyon kiváncsi vagyok a válaszra, légyszi csak az irjon aki pontosan tudja ezt a dolgot!!! KÖSZÖNÖM :-) Szia! Ez sok oldalú kérdés. A jogszabály miatt 14 napig akár el is állhatsz a vásárlástól. A garancia érvényesítése meg a terméktől függően működik. Természetesen bármelyik üzletben kötelesek szervizbe küldeni vagy ha garcserés akkor cserélni. Viszont ha van hivatalos gyártói szervize az adott terméknek akkor célszerű oda vinni vagy a számla vagy a garancia levél társaságában. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2017. január 15. Megosztás Posztolva: 2017. január 15. Üdv! Amennyiben a Telekom webshopjában vásároltad a terméket, akkor azt leadhatod a T-pontban is, elküldik a szervízbe. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6985
Heló mindenki :-
Online vásárolt termék ha hibás, nekem kell visszaküldeni, vagy bevihetem a legközelebbi ügyfélirodába?
Nagyon kiváncsi vagyok a válaszra, légyszi csak az irjon aki pontosan tudja ezt a dolgot!!!
KÖSZÖNÖM :-)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.