Ugrás a tartalomhoz
  • 0

hibás termék


Törölt_tag6985

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3
1 órája, goodday írta:

Heló mindenki :-

Online vásárolt termék ha hibás, nekem kell visszaküldeni, vagy bevihetem a legközelebbi ügyfélirodába?

Nagyon kiváncsi vagyok a válaszra, légyszi csak az irjon aki pontosan tudja ezt a dolgot!!!

KÖSZÖNÖM :-)

Szia!

Ez sok oldalú kérdés.

A jogszabály miatt 14 napig akár el is állhatsz a vásárlástól. 

A garancia érvényesítése meg a terméktől függően működik. Természetesen bármelyik üzletben kötelesek szervizbe küldeni vagy ha garcserés akkor cserélni.

Viszont ha van hivatalos gyártói szervize az adott terméknek akkor célszerű oda vinni vagy a számla vagy a garancia levél társaságában. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...