Törölt_tag6985

hibás termék

Kérdés

Heló mindenki :-

Online vásárolt termék ha hibás, nekem kell visszaküldeni, vagy bevihetem a legközelebbi ügyfélirodába?

Nagyon kiváncsi vagyok a válaszra, légyszi csak az irjon aki pontosan tudja ezt a dolgot!!!

KÖSZÖNÖM :-)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

1 órája, goodday írta:

Heló mindenki :-

Online vásárolt termék ha hibás, nekem kell visszaküldeni, vagy bevihetem a legközelebbi ügyfélirodába?

Nagyon kiváncsi vagyok a válaszra, légyszi csak az irjon aki pontosan tudja ezt a dolgot!!!

KÖSZÖNÖM :-)

Szia!

Ez sok oldalú kérdés.

A jogszabály miatt 14 napig akár el is állhatsz a vásárlástól. 

A garancia érvényesítése meg a terméktől függően működik. Természetesen bármelyik üzletben kötelesek szervizbe küldeni vagy ha garcserés akkor cserélni.

Viszont ha van hivatalos gyártói szervize az adott terméknek akkor célszerű oda vinni vagy a számla vagy a garancia levél társaságában. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv! Amennyiben a Telekom webshopjában vásároltad a terméket, akkor azt leadhatod a T-pontban is, elküldik a szervízbe.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most