zsee64

Telekom gyorsfizetés

Kérdés

Mi a módja, miket kell megadni ahhoz,hogy használni tudjam a Telekom Gyorsfizetést?

Köszönöm előre is. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Arra figyeljetek, hogy a Telekom "gyorsfizetés" 24 óráig is elhúzódhat, ha véletlenül bezárjátok az átirányított oldalt, ugyanis ez esetben a befizetés folytatására a felületen nincs lehetőség 24 órán belül.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Helló!

Köszönöm a tanácsot!

Hívni fogom az ügyfélszolgálatot , remélem tudnak segíteni!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Sziszak, a Té gyorsfizetés oldalán (általad másodikként csatolt képernyőkép) a törlésre klikkelve mennie kellene. én is kártyát cseréltem, beregisztráltam az újat, viszont az előző, az időközben megszűnt volt az alapértelmezett. így minden fizetésnél azt adta fel először a Té oldala, tehát minden fizetés előtt át kellett billentenem az újra (a régi kártyával fizetve értelemszerűen mindig hibára futott a fizetés :D). egy idő után elegem lett, beléptem a Té gyorsfizetés oldalára, nekem megjelent egymás alatt a két kártya, beállítottam az újat alapértelmezettnek, aztán a régit a törléssel lezúztam (azóta a fizetésnél nem kell a kártyák közül választanom, csak az újat ajánlja). mivel nálad csak az új jelenik meg (legalábbis gondolom, hogy az az új, különben fizetni se tudnál), így keresd a Tét, ők valószínűleg tudnak segíteni

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni abban hogy, ha 2 bankkártya van regisztrálva akkor hol tudnám törölni a régi lejárt kártyát?

Jelenleg fizetéskor 2 kártya közül kellene választanom, de az egyik már nem aktiv.

8801._2_.png

Bankkártyák kezelése menüpontban pedig csak egy kártya látszik:

855K_perny_337_felv_tel_2.png

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Sziszak
csatolmány nem aktiv

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Fec, beregisztráltad a kártyád a Té gyorsfizetéséhez, és ha onnét fizetsz, akkor kapod ezt a hibaüzenetet? ha igen, korábban tudtál ugyanitt, ugyanígy fizetni vele? ha igen, akkor keresd a Tét, mert valami egyéni gond lesz, amiben ügyfélként mi itt nem tudunk segíteni. ha még egyszer sem sikerült vele fizetned, akkor viszont a rögzítésnél volt valami gond, valószínűleg elütöttél egy számot. ekkor én a helyedben törölném a jelenlegi adatokat, és felvinném újra

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Nem tudom befizetni a számláimat már napok óta sem a regisztrált számláról, sem az OTP oldaláról. Mindig azt a választ kapom, hogy Sikertelen befizetés, hibás kártyaadatok. Ugyanerről a számláról az OTP oldalán keresztül minden más szolgáltatót ki tudok fizetni.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Itt regisztráld be a bankkártyádat, utána belépsz az online felületre kiválasztod a fizetendő számlát, és a fizetési opciók közül a gyors fizetést választod, ennyi :) !

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most