Posztolva ekkor: February 12, 2017 Mi a módja, miket kell megadni ahhoz,hogy használni tudjam a Telekom Gyorsfizetést? Köszönöm előre is. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: March 15, 2018 Arra figyeljetek, hogy a Telekom "gyorsfizetés" 24 óráig is elhúzódhat, ha véletlenül bezárjátok az átirányított oldalt, ugyanis ez esetben a befizetés folytatására a felületen nincs lehetőség 24 órán belül. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: May 9, 2017 Helló! Köszönöm a tanácsot! Hívni fogom az ügyfélszolgálatot , remélem tudnak segíteni! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: May 9, 2017 Hello @Sziszak, a Té gyorsfizetés oldalán (általad másodikként csatolt képernyőkép) a törlésre klikkelve mennie kellene. én is kártyát cseréltem, beregisztráltam az újat, viszont az előző, az időközben megszűnt volt az alapértelmezett. így minden fizetésnél azt adta fel először a Té oldala, tehát minden fizetés előtt át kellett billentenem az újra (a régi kártyával fizetve értelemszerűen mindig hibára futott a fizetés ). egy idő után elegem lett, beléptem a Té gyorsfizetés oldalára, nekem megjelent egymás alatt a két kártya, beállítottam az újat alapértelmezettnek, aztán a régit a törléssel lezúztam (azóta a fizetésnél nem kell a kártyák közül választanom, csak az újat ajánlja). mivel nálad csak az új jelenik meg (legalábbis gondolom, hogy az az új, különben fizetni se tudnál), így keresd a Tét, ők valószínűleg tudnak segíteni Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: May 5, 2017 (szerkesztve) Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban hogy, ha 2 bankkártya van regisztrálva akkor hol tudnám törölni a régi lejárt kártyát? Jelenleg fizetéskor 2 kártya közül kellene választanom, de az egyik már nem aktiv. Bankkártyák kezelése menüpontban pedig csak egy kártya látszik: Szerkesztve ekkor: May 5, 2017 Szerkesztő: Sziszak csatolmány nem aktiv Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: March 17, 2017 Hello Fec, beregisztráltad a kártyád a Té gyorsfizetéséhez, és ha onnét fizetsz, akkor kapod ezt a hibaüzenetet? ha igen, korábban tudtál ugyanitt, ugyanígy fizetni vele? ha igen, akkor keresd a Tét, mert valami egyéni gond lesz, amiben ügyfélként mi itt nem tudunk segíteni. ha még egyszer sem sikerült vele fizetned, akkor viszont a rögzítésnél volt valami gond, valószínűleg elütöttél egy számot. ekkor én a helyedben törölném a jelenlegi adatokat, és felvinném újra Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: March 13, 2017 Szia! Nem tudom befizetni a számláimat már napok óta sem a regisztrált számláról, sem az OTP oldaláról. Mindig azt a választ kapom, hogy Sikertelen befizetés, hibás kártyaadatok. Ugyanerről a számláról az OTP oldalán keresztül minden más szolgáltatót ki tudok fizetni. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: February 12, 2017 Szia! Itt regisztráld be a bankkártyádat, utána belépsz az online felületre kiválasztod a fizetendő számlát, és a fizetési opciók közül a gyors fizetést választod, ennyi ! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Mi a módja, miket kell megadni ahhoz,hogy használni tudjam a Telekom Gyorsfizetést?
Köszönöm előre is.
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon