Nem rég váltottunk hoppá plusz családi csomagra, amibe a vonalas előfizetés is beletartozik, amit eddig nem vettünk igénybe. Pár héttel ezelőtt beszereltük és a vonal működik, azonban a következő hibát tapasztaljuk:
- először semmilyen telekom-on kívüli hálózatból érkező mobil vagy vezetékes készülékről érkező hívást sem kapcsolt, a hívó felek az alábbi gépi szöveget hallották: " a hívott számon előfizető nem kapcsolható"
- ezt a hibát bejelentettük, amit fel is vettek és megerősítette a call center, hogy ő is lát valami problémát. Ezután 1-2 nappal kaptunk egy sms-t arról, hogy a hibát elhárították.
- ezt követően már 20-as telefonról pl lehetett hívni a számot, de egyéb vezetékes irányból továbbra is fennáll a probléma. Ismét az ügyfélszolgálathoz fordultunk, a call center azt mondta, hogy valószínűleg a korábbi probléma ismét fennáll. Ezt követően kaptunk értesítő sms-t, hogy nem találtak hibát.
Így most ott tartunk, hogy két bejelentést követően a hibaközpont álláspontja az, hogy nincs hiba, de tapasztalataink alapján a korábbi gond továbbra is fennáll, azaz a rokonság különböző vonalas számokról nem éri el a telefonszámunkat.
A kérdésem ez lenne: tapasztalt-e valaki ehhez hasonlót, van-e bármiféle ötlet a megoldásra?
Kérdés
Davajava
Sziasztok!
Nem rég váltottunk hoppá plusz családi csomagra, amibe a vonalas előfizetés is beletartozik, amit eddig nem vettünk igénybe. Pár héttel ezelőtt beszereltük és a vonal működik, azonban a következő hibát tapasztaljuk:
- először semmilyen telekom-on kívüli hálózatból érkező mobil vagy vezetékes készülékről érkező hívást sem kapcsolt, a hívó felek az alábbi gépi szöveget hallották: " a hívott számon előfizető nem kapcsolható"
- ezt a hibát bejelentettük, amit fel is vettek és megerősítette a call center, hogy ő is lát valami problémát. Ezután 1-2 nappal kaptunk egy sms-t arról, hogy a hibát elhárították.
- ezt követően már 20-as telefonról pl lehetett hívni a számot, de egyéb vezetékes irányból továbbra is fennáll a probléma. Ismét az ügyfélszolgálathoz fordultunk, a call center azt mondta, hogy valószínűleg a korábbi probléma ismét fennáll. Ezt követően kaptunk értesítő sms-t, hogy nem találtak hibát.
Így most ott tartunk, hogy két bejelentést követően a hibaközpont álláspontja az, hogy nincs hiba, de tapasztalataink alapján a korábbi gond továbbra is fennáll, azaz a rokonság különböző vonalas számokról nem éri el a telefonszámunkat.
A kérdésem ez lenne: tapasztalt-e valaki ehhez hasonlót, van-e bármiféle ötlet a megoldásra?
Előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.