Üdvözlet.
Egy kisebb problémával illetve segítségkéréssel fordulnék a tisztelt fórumozókhoz.
A napokban rendeltem online egy mobiltelefont feltöltő kártyás díjcsomagról havidíjas előfizetésre való váltással részletfizetésre.
A honlapon a megrendelés sikeres volt és azt írta hogy a készülék illetve szállítás 0 forint majd havi törlesztő részlet xy összeg.
Tegnap hívtak a telekomtól adategyeztetés céljából és közölték velem hogy egy elég magas kezdőrészletet be kell fizessek amit ugyan lebeszélhetek de amennyit én telefonálok ez szinte évekbe telne. Valamint a megrendelés lemondása után a visszaigazoló emailben szintén azt írják hogy a telefon kezdőrészlete és átvételi díj 0 forint lett volna.
Miért van az hogy az online rendelésnél nem jelenik meg hogy kezdőrészletet kell befizetni mielőtt kézhez vehetném a készüléket? Miért verik át az online vásárlót azzal hogy a megrendelés előtt nem kapja meg a szükséges információt és azt mondják hogy igen tessék 0 forint kezdőrészlettel tiéd a készülék majd az adategyeztetésnél jön a hidegzuhany?
Illetve a konkrét kérdésem az volna hogy milyen opció vagy lehetőség van rá hogy online ténylegesen 0 forintos kezdőrészlettel vásároljak mobiltelefont?
Sajnos a jelenlegi anyagi helyzetem nem engedi meg hogy ilyen magas kezdőrészletet fizessek.
Esetleg új havidíjas előfizetés? Ott is ugyan ez a helyzet?
Kérdés
Törölt_tag8222
Üdvözlet.
Egy kisebb problémával illetve segítségkéréssel fordulnék a tisztelt fórumozókhoz.
A napokban rendeltem online egy mobiltelefont feltöltő kártyás díjcsomagról havidíjas előfizetésre való váltással részletfizetésre.
A honlapon a megrendelés sikeres volt és azt írta hogy a készülék illetve szállítás 0 forint majd havi törlesztő részlet xy összeg.
Tegnap hívtak a telekomtól adategyeztetés céljából és közölték velem hogy egy elég magas kezdőrészletet be kell fizessek amit ugyan lebeszélhetek de amennyit én telefonálok ez szinte évekbe telne. Valamint a megrendelés lemondása után a visszaigazoló emailben szintén azt írják hogy a telefon kezdőrészlete és átvételi díj 0 forint lett volna.
Miért van az hogy az online rendelésnél nem jelenik meg hogy kezdőrészletet kell befizetni mielőtt kézhez vehetném a készüléket? Miért verik át az online vásárlót azzal hogy a megrendelés előtt nem kapja meg a szükséges információt és azt mondják hogy igen tessék 0 forint kezdőrészlettel tiéd a készülék majd az adategyeztetésnél jön a hidegzuhany?
Illetve a konkrét kérdésem az volna hogy milyen opció vagy lehetőség van rá hogy online ténylegesen 0 forintos kezdőrészlettel vásároljak mobiltelefont?
Sajnos a jelenlegi anyagi helyzetem nem engedi meg hogy ilyen magas kezdőrészletet fizessek.
Esetleg új havidíjas előfizetés? Ott is ugyan ez a helyzet?
Előre is köszönöm a tisztelt fórumozók válaszát!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.