Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Online 0 forintért


Törölt_tag8222

Kérdés

Üdvözlet.
Egy kisebb problémával illetve segítségkéréssel fordulnék a tisztelt fórumozókhoz.
A napokban rendeltem online egy mobiltelefont feltöltő kártyás díjcsomagról havidíjas előfizetésre való váltással részletfizetésre.

A honlapon a megrendelés sikeres volt és azt írta hogy a készülék illetve szállítás 0 forint majd havi törlesztő részlet xy összeg.

Tegnap hívtak a telekomtól adategyeztetés céljából és közölték velem hogy egy elég magas kezdőrészletet be kell fizessek amit ugyan lebeszélhetek de amennyit én telefonálok ez szinte évekbe telne. Valamint a megrendelés lemondása után a visszaigazoló emailben szintén azt írják hogy a telefon kezdőrészlete és átvételi díj 0 forint lett volna.

Miért van az hogy az online rendelésnél nem jelenik meg hogy kezdőrészletet kell befizetni mielőtt kézhez vehetném a készüléket? Miért verik át az online vásárlót azzal hogy a megrendelés előtt nem kapja meg a szükséges információt és azt mondják hogy igen tessék 0 forint kezdőrészlettel tiéd a készülék majd az adategyeztetésnél jön a hidegzuhany?

Illetve a konkrét kérdésem az volna hogy milyen opció vagy lehetőség van rá hogy online ténylegesen 0 forintos kezdőrészlettel vásároljak mobiltelefont?

Sajnos a jelenlegi anyagi helyzetem nem engedi meg hogy ilyen magas kezdőrészletet fizessek.

Esetleg új havidíjas előfizetés? Ott is ugyan ez a helyzet?

Előre is köszönöm a tisztelt fórumozók válaszát!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Igazából nagyon semmilyen lehetőséged nincs, ez az összeg amit kért a T egy előleg részedről amivel biztosítod hogy nem fogsz megszökni a telefonnal. Rendesen fizetni fogod a számlákat stb. Ezt a vizsgálatot amivel megálapítják hogy kell e fizetned mennyit kell fizetned vásárlás  után fojtatják le,  nincs itt semmi átverés. Régebben nagyon sok gond volt ebből, megvették fals adatokkal névre mindenféle emberek a telefont aztán nem fizetek ott volt náluk a telefon. T letíltotta de még így és el adható alkatrésznek stb.  Minden eset egyedi függ a kiszemelt telefon árától a válaszott havi díjtól és még sok mástól. Ezek szerint ha magas előleleget kértek tőled valami nem ment rendben vagy nem tudom. Nem lát a T egy biztos fizetési normát, ha látja hogy van pl egy vezetékes interenet amit fizetsz minden hónapban,  és szeretnél egy mobil csomagot új telefonnal akkor nem szoktak már előleget kérni. Javaslom próbáld meg üzletben megvenni a Telefon és ne online van rá esély hogy sikerrel jársz. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

IMG_20170513_130835_093.jpg

Üdv. Szerintem nincs átverés, mert az online felületen minden telefonkészüléknél ki van írva, hogy mobil előleg befizetése szükséges lehet. Már a vásátlás előtt. Ezt általában olyan ügyfelektől kérik csak, akit úgymond nem ismernek. A 0 forintos ajánlat pedig inkább azoknak szól, akiknek már ismerik a fizetőképességét, de ezt már @anonymus fórumtárs  részletezte. Még annyit talán lehetne, hozzátenni a történethez, hogy ezt az apróbetűs tényt jobb lenne a weboldalon a nézelődők látóterébe tenni, mert tipikus példája annak, hogy az apróbetűst az emberek nagyrésze nem olvassa.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...