Törölt_tag8521 Posztolva ekkor: 2017. május 31. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. május 31. Lehet, hogy már 1-2 hete így van, de én csak tegnap vettem észre, hogy az HBOGO teljes mértékben elfogyasztotta a havi adatkeretemet, aztán a pluszban vásárolt 1 GB-ot is, miközben mindezidáig úgy tudtam -és úgy is működött- hogy az HBOGO nem érinti az adatforgalmat. Mi történt és hogy lesz ezután? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
teherwagon Posztolva: 2017. június 2. Megosztás Posztolva: 2017. június 2. Hello @helibia, ez akkor igaz, ha van hozzá korlátlan film opciód. ezt kellene megnézned a Té oldalán vagy a Té appban bejelentkezve (ha nem megy, akkor a Té ügyfélszolgálatán) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag8521 Posztolva: 2017. június 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. június 6. Hello Tehervagon! A válaszod sajnos több pontban nem stimmel. Az otthoni HBO előfizetők regisztráció után 3 különböző készüléken használhatják az HBOGO, anélkül hogy külön film opciót kéne megrendelniük. Ez egy. A másik, hogy vagy egy éve nézem a vonaton, meg erre arra az HBOGO-t, wifi nélkül úgy, hogy az adatforgalmat ez mostanáig nem érintette. Nálam semmi nem változott, legfeljebb a Telekomnál, de erről semmilyen információt nem küldtek, csak azt vettem észre, hogy szinte egy film felfalta a teljes havi adatkeretemet, én úgy kb. 10 napja vettem észre. Szóval a hiba nem az én készülékemben van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
btz Posztolva: 2017. június 6. Megosztás Posztolva: 2017. június 6. @helibia Nem lehet, hogy a dolognak EHHEZ van köze? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag8521 Posztolva: 2017. június 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. június 6. Ez elég egyértelműnek tűnik, és valószinűsíthetően ez lehet az ok. Az viszont, hogy egy büdös szó közleményben sem értesítik az előfizetőket, elég slendrián hozzáállást jelent. Felteszem Németországban kissé másképp kezeli ezt a kérdést a Telekom. Igaz ott nincs NMHH, vagy nem azért müködik, hogy kicsesszen az előfizetőkkel. Ezt a bizonyos versenysemlegességet úgy is kezelhette volna, hogy a többi tartalom szolgáltató ugyanolyan feltételekkel lett volna elérhető. De persze Magyarországon vagyunk. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
btz Posztolva: 2017. június 6. Megosztás Posztolva: 2017. június 6. @helibia Hivatalosan nincs bejelentve (pontosabban én még nem találkoztam vele) hogy megszűnt volna ez a lehetőség, csak érdekesség képpen raktam be, hogy van egy ilyen NMHH mizéria is ezzel kapcsolatban, egyébként úgy tudom, hogy a Telekom fellebbezett ezügyben, hogy annak mi lett a kimenetele, azt már nem követtem. Sajnos az unió is ezen irányelvek mentén halad, nem az NMHH találta ki, vagy legalábbis kicsit furán értelnezi. A Német Telekomnál milyen gyakorlat van azt nem tudom, de mivel unió tag, ők is kénytelenek lesznek követni ezt a netsemlegesség dolgot. Sajnos ha bele van véve a többi stream/ott szolgáltató a netsemlegesség elve akkor is sérül, mivel semmilyen internet forgalmat nem lehetne megkülönböztetni, így ebből a szempontból mindegy hogy két vagy ezer stream/ott szolgáltató van belevéve a buliba. A lényeg, hogy vagy korlátlanul kell biztosítani mindennemű forgalmat a keménykalapos netsemlegességi elv szerint. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
teherwagon Posztolva: 2017. június 7. Megosztás Posztolva: 2017. június 7. Ekkor: 2017. 06. 06. at 10:04, helibia írta: Hello Tehervagon! A válaszod sajnos több pontban nem stimmel. Az otthoni HBO előfizetők regisztráció után 3 különböző készüléken használhatják az HBOGO, anélkül hogy külön film opciót kéne megrendelniük. Ez egy. A másik, hogy vagy egy éve nézem a vonaton, meg erre arra az HBOGO-t, wifi nélkül úgy, hogy az adatforgalmat ez mostanáig nem érintette. Nálam semmi nem változott, legfeljebb a Telekomnál, de erről semmilyen információt nem küldtek, csak azt vettem észre, hogy szinte egy film felfalta a teljes havi adatkeretemet, én úgy kb. 10 napja vettem észre. Szóval a hiba nem az én készülékemben van. Hello @helibia, félreértettél, a HBO Go nézéséhez nyilván elég az HBO Go, a korlátlan film opció azért kell, hogy ne zabálja az adatkereted, ha mobilon nézed ebből a szempontból nem a jelenlegi tapasztalat tűnik hibásnak, hanem a korábbi, ha nincs és nem is volt korlátlan film opciód (mivel elmondásod szerint eddig nem fogyott az adatkereted vele). az Nmhh szál érdekes, megkérdezem a Tés kontaktom Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.