gyetvai

Miért kell az ügyfélszolgálaton történt Domino adategyeztetést megismételnem

Kérdés

Posztolva ekkor: (szerkesztve)

A történések időrendben:

1. májusban Telekom ügyfélszolgálaton azonosítottam az adataimat. Egyetlen, élő Domino SIM-kártyám van.

2. Június 27-én a kérdéses SIM-re SMS érkezett: "Kedves ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ön az új jogszabályozás miatt korlát feletti számú Domino SIM-kártyával rendelkezik, így kérjük, keresse fel az önhöz legközelebbi Telekom üzletünket 2017. úlius 30-ig, és nyilatkozzon arról, hogy mely előfizetéseit kívánja megtartani. Fontos, hogy ha nem nyilatkozik, úgy az összes előfizetése megszűnik 2017. júl. 1-jétől. Üdvözlettel: Telekom."

3. Június 28-án online felületen megsimételtem az adategyeztetést. Sikeres üzenetet kaptam, megerősítés és értésítés "néhány nap múlva SMS-ben"

4. Ezután felhívtam az ügyfélszolgálatot, ismertettem a fentieket. A telefonon végzettt adategyeztetés is sikeres volt, de erről nem kaptam SMS-t és azt mondta az ügyintéző, hogy személyesen is be kell mennem az ügyfélszolgálatra, hogy biztosan ne deaktiválják az egyetlen Domino SIM kártyámat.

A májusi adategyeztetéstől eltérően ez most eredményes lesz?  Nem fogják az "egyeztetett" SIM-et július 1-én kikapcsolni. Egy riasztó rendszerbe van beépítve - igencsak kellemetlen lenne.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: gyetvai
szerkesztve

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Hello @gyetvai, az általad írtak alapján az adataid megadása rész stimmel (duplán), de a kapott sms és a Té ügyfélszolgálat elmondása alapján a Ténél (esetleg valamelyik másik cégnél, aminek a Té adja a hátteret) több mint 10 élő (vagy még tölthető) feltöltős kártyád van. ilyenkor a törvény szerint a szolgáltatóknak le kell vágni az összeset, ha péntekig nem nyilatkozol, hogy melyik legfeljebb 10 maradjon meg. szóval üzlet (foglalj időpontot) :( a jó hír viszont, hogy ha nem megy a héten, akkor minden szolgáltató x hónapig ad majd lehetőséget a levágott számok, meg az egyenleg visszakérésére (ekkor szombat és a visszakérés között a riasztó nem küld üzenetet, nem hív)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a választ!
Újra bemegyek az ügyfélszolgálatra és megismétlem a személyes bejelenést.
Azért non-sens, hogy érdemben most is ugyanazt tudom nyilatkozni: egyetlen élő, használt Domino SIM-kártyám van. Ezt a szolgáltató is tudja, de megfenyeget hogy az "összes előfizetésem" megszűnik.

A zseni átlátja a káoszt, a kisember rendet tart, a Telekom...az ügyfelet ugráltatja?
:D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
21 perce, teherwagon írta:

Hello @gyetvai, az általad írtak alapján az adataid megadása rész stimmel (duplán), de a kapott sms és a Té ügyfélszolgálat elmondása alapján a Ténél (esetleg valamelyik másik cégnél, aminek a Té adja a hátteret) több mint 10 élő (vagy még tölthető) feltöltős kártyád van. ilyenkor a törvény szerint a szolgáltatóknak le kell vágni az összeset, ha péntekig nem nyilatkozol, hogy melyik legfeljebb 10 maradjon meg. szóval üzlet (foglalj időpontot) :( a jó hír viszont, hogy ha nem megy a héten, akkor minden szolgáltató x hónapig ad majd lehetőséget a levágott számok, meg az egyenleg visszakérésére (ekkor szombat és a visszakérés között a riasztó nem küld üzenetet, nem hív)

Bízok benne hogy minden kezdet nehéz és későbbi esetleges adat egyeztetés már sima liba lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @gyetvai, szívesen! a Té és az összes többi szolgáltató védelmére neki ez ugyanolyan nyűg, mint nekünk (sőt). és ilyenkor nem szívatnak bennünket, hanem állambácsi és saját adatbázisaik alapján betartják, amit be kell. ettől függetlenül az én hajam is hullana, ha be kellene mennem (1-2 éven belül esélyes egyébként, mert a törvény alapján évente ismétlés, és én az egyszerűség kedvéért a nevemre vettem jónéhány számot a családban, így előbb-utóbb én is elérem a 10-et) :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @anonymus, az évek, meg a rutin lesz a megoldás szerintem is :D most ugye mindenki kapkod, és csak nagy vonalakban látjuk, mi lesz júliustól, azt meg hogy jövőre, azt a megjelent cikkek alapján kábé senki :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Olvastam olyat hogy nem minden mobil szolgáltató kommunikálja azt hogy évente gyere be hozzánk. Hanem most csináld meg és akkor gyere legközelebb ha változás áll fent új személyi igazolvány költözés stb.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

29-én megismételtem a májusi - látszólag sikeres - adategyeztetést. Ez alkalommal is személyesen, ahogy javasolták. 
Az SMS állítása, miszerint "korlát feletti számú Domino SIM-kártyával" rendelkezem, hamis volt, a Telekom adatbázisában egyetlen SIM-mel rendelkezem. A szóbeli tájékoztatás alapján a probléma az, hogy a SIM az árusító T. parner nevén volt, az adategyeztetések nagy száma miatt pedig az eltelt idő nem volt elegendő, hogy a SIM kártyát az árusító nevéről a nevemre írják.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @anonymus, igen, csak ez nem felel meg a törvénynek, ami szerint minden változásnál, de legkésőbb évente el kell játszanunk ugyanezt. jó hír, hogy jövőre egyszerűbb dolgunk lesz. mindenki sokkal tapasztaltabban kezeli, talán állam bácsi is reszel valamit a rendszerén, most tisztul a piac, eltűnnek a használaton kívüli kártyák, meg elvileg olyan sem lehet, amit gyetvai és itsame tagtársaink írtak (gyetvai, köszi, hogy megírtad :D), mivel a cégeknél is alacsony a limit, így a kis, független gsm boltok sem vehetnek nyakra-főre kártyákat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a hozzászólásokat. Július elseje van és müxik a riasztóm. :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 06. 30. at 9:43, teherwagon írta:

Hello @anonymus, igen, csak ez nem felel meg a törvénynek, ami szerint minden változásnál, de legkésőbb évente el kell játszanunk ugyanezt. jó hír, hogy jövőre egyszerűbb dolgunk lesz. mindenki sokkal tapasztaltabban kezeli, talán állam bácsi is reszel valamit a rendszerén, most tisztul a piac, eltűnnek a használaton kívüli kártyák, meg elvileg olyan sem lehet, amit gyetvai és itsame tagtársaink írtak (gyetvai, köszi, hogy megírtad :D), mivel a cégeknél is alacsony a limit, így a kis, független gsm boltok sem vehetnek nyakra-főre kártyákat

Nem tudom nem értek hozzá jogilag, de nem lehetett volna egy üres adatbázist feltölteni ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @anonymus, na abból lett volna káosz :D mindenki töltött volna mindenfélét, aztán a Té és állam bácsi is megfeküdt volna rendesen, mire jó esetben év végéig rendberakják (lásd a korábbi kérdések nagy részében szereplő nem jók az adataim kiindulópontot).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most