egyxxxx Posztolva ekkor: 2017. július 3. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. július 3. (szerkesztve) Tisztelt Telekom! A 30/******* számon üzemelő SIM kártya adatait személyigazolvánnyal egyeztettem a gödöllői TELEKOM üzletben és mégis letiltásra kerültem. Amikor felhívom a NOKIA telefonomról a 0680630045 telefonszámot akkor nem nincs lehetőségem 1 vagy 2 számot benyomni. Kérem szíveskedjenek a fenti számon felhivni egyeztetés céljából. Üdvözlettel Egervári György Szerkesztve ekkor: 2017. július 3. Szerkesztő: ahammer személyes adatok Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. július 3. Megosztás Posztolva: 2017. július 3. Üdv! Sajnos nincs lehetőség felhívni a számot ezügyben. Ez egy nyilvános fórum (lehetőleg legközelebb ezért mellőzd a publikálását) itt csak általános probléma megbeszélésre van lehetőség, személyes ügyintézésre továbbra is csak telefonon és személyesen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2017. július 10. Megosztás Posztolva: 2017. július 10. Hello @egyxxxx, sikerült közben? ha nem, akkor valószínűleg régi a telód, és tone üzemmódra kellene állítani, hogy az automata érzékelje a gombnyomást. ha megírod a típust, akkor segítek, hogyan lehet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
egyxxxx
Tisztelt Telekom!
A 30/******* számon üzemelő SIM kártya adatait személyigazolvánnyal egyeztettem a gödöllői TELEKOM üzletben és mégis letiltásra kerültem.
Amikor felhívom a NOKIA telefonomról a 0680630045 telefonszámot akkor nem nincs lehetőségem 1 vagy 2 számot benyomni.
Kérem szíveskedjenek a fenti számon felhivni egyeztetés céljából.
Üdvözlettel Egervári György
személyes adatok
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.