Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Telefon


Elizabet04

Kérdés

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Ha meglévő előfizetésre hoztad ki, akkor a fent le írtak szerint küldd vissza 14 napon belül, az előfizetést vissza állítják a korábbi állapotra (díjcsomagot és hűségidőt) és ezt követően akkor újra feladhatsz egy rendelést. Az nem kivitelezhető, hogy majd a Telekom a kérésedre küld egy másik telefont.

Ha meg új szám volt akkor tudtommal a kártyát is vissza kell küldeni a csomagban (de ebben nem vagyok 100% biztos) és ebben az esetben is a fentiek az irányadók. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 5

Hello @Elizabet04, egyről beszéltek, ez lehet a megoldás (ha Té üzletben vetted, akkor rosszabb helyzetben vagy, 3 nap a korlát, és ott talán hiba is kell vagy erős jóindulat, ráadásul azonos típust kapsz). ha túl vagy rajta, akkor macerásabb, használtan eladod, aztán veszel helyette egy másikat (ha hűséget, részletet vállaltál, azok ettől függetlenül megmaradnak).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...