Évek óta használom a ZTE G3 hotspotot minden gond nélkül. Tegnap internetezés közben megszünt az internetes kapcsolat, és nem is lehetett helyreállítani. A laptop és a hotspot újraindítása nem segített, sőt a készülék laptopon levő szoftverének újratelepítése sem. Mivel a hiba másnap is fennállt, a telefonos ügyfélszolgálattól kértem segítságet, és talán ötödikre végre egy műszaki kollégához jutottam, aki beavatkozott a rendszerbe, újraindítatta velem a készüléket, és működött az adatkapcsolatom.
Igen ám, de azóta is többször előfordul, hogy egyszercsak megszűnik az internet, és a hotspot többszöri újraindítását követően áll helyre. (már ha van annyi türelmem, hogy jónéhányszor újraindítsam, és ellenőrizzem az adatkapcsolat meglétét.) A rádiós kapcsolat ugyanis minden esetben fennáll. A kezelőszoftver felületén kijelzi a báziosállomás ID-jét, a rendszer IP címet oszt ki a hotspotnak, láthatók a jelszintek, a hálózat típusa, illetve kiírja, hogy a készülék csatlakozott a rendszerhez.
Találkozott-e már valaki hasonló jelenséggel, illetve tudtok-e megoldást? Próbálkoztam a T-mobile honlapján a támogatási oldalon esetrleges szoftver, fagy firmware támogatást keresni, de az online ügyfélszolgálat ma reggel óta egyszerűen elérhetetlen, az alábbi üzenetet kapom: " A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később. "
Kérdés
szabla
Évek óta használom a ZTE G3 hotspotot minden gond nélkül. Tegnap internetezés közben megszünt az internetes kapcsolat, és nem is lehetett helyreállítani. A laptop és a hotspot újraindítása nem segített, sőt a készülék laptopon levő szoftverének újratelepítése sem. Mivel a hiba másnap is fennállt, a telefonos ügyfélszolgálattól kértem segítságet, és talán ötödikre végre egy műszaki kollégához jutottam, aki beavatkozott a rendszerbe, újraindítatta velem a készüléket, és működött az adatkapcsolatom.
Igen ám, de azóta is többször előfordul, hogy egyszercsak megszűnik az internet, és a hotspot többszöri újraindítását követően áll helyre. (már ha van annyi türelmem, hogy jónéhányszor újraindítsam, és ellenőrizzem az adatkapcsolat meglétét.) A rádiós kapcsolat ugyanis minden esetben fennáll. A kezelőszoftver felületén kijelzi a báziosállomás ID-jét, a rendszer IP címet oszt ki a hotspotnak, láthatók a jelszintek, a hálózat típusa, illetve kiírja, hogy a készülék csatlakozott a rendszerhez.
Találkozott-e már valaki hasonló jelenséggel, illetve tudtok-e megoldást? Próbálkoztam a T-mobile honlapján a támogatási oldalon esetrleges szoftver, fagy firmware támogatást keresni, de az online ügyfélszolgálat ma reggel óta egyszerűen elérhetetlen, az alábbi üzenetet kapom: " A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később. "
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.