Deákné Tarsoly Éva

dominó előfizetéses sim kártya hivás átirányítás aktiválása

Kérdés

Barátnőm telefonján nem kapcsolható be a hívás átirányítás másik számra funkció. Telefonszáma: 30 *******, saját számomon, amely szintén dominó előfiztéses ez a funkció elérhető. Hol lehet ennek a funkciónak a bekapcsolását igényelni, illetőleg, hogy lehet aktíválni?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adatok

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hello @Deákné Tarsoly Éva, és az egyenleg? ha nincs, akkor a barátnődnek töltenie kell, és menni fog. ha van egyenlege, akkor pedig kapcsoljátok ki a roamingot (hívjátok fel *105# kódot, mintha egy telefonszám lenne), vagy ha ez sem segít, akkor kapcsoljátok be a hívásátirányítás szolgáltatást (+hivasatiranyitas sms-ben as 1414-re)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Deákné Tarsoly Éva, azt is nézzétek meg, hogy mennyi az egyenlege. ha nincs vagy kevés, az is okozhat ilyet (feltöltésnél visszaáll a lehetőség)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv @Deákné Tarsoly Éva

Ha ugyan az a Dominó csomag, akkor elvileg ugyan ott kéne lenni a funkciónak.

Ha nincs ott, akkor próbálja meg a 1414-es számra elküldeni  a +HIVASKEZELES szót SMS-ben vagy telefonon a 1777-es Dominóközpont számán.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most