teherwagon

TELEKOM ÖNKISZOLGÁLÓ ABC

Kérdés

Hello, a Telekom honlapján kint vannak ugyan az önkiszolgáló elérhetőségek, de általános összefoglalót nem találtam, és itt, a fórumon sok az ehhez kapcsolódó kérdés (miért nem küldöm a számom, hol tudok díjcsomagot módosítani, nagyobb netet kérni, roamingot kapcsolni), így gondoltam, készítek hozzá egy mankót. Szóval önkiszolgálni jó. Azért, mert egy halom dolgot el lehet intézni úgy, hogy nem kell sehová sem caplatni érte, nincs parkolóvadászat, sor, idegesítő várakozás, mi a fene tart már eddig gondolás, és a családtagok, idős rokonok nyavalyáit is pikk-pakk orvosolhatod a nagyi vagy nagybácsi rángatása és meghatalmazás nélkül (azzal persze felhatalmaznak, hogy megadják neked a jelszavukat). Ráadásul önkiszolgálón módosítva megúszod az ügyintézési díjat is, ami egy-egy esetben azért befigyel Telekom üzletben vagy a Telekom ügyfélszolgálaton is (lásd díjszabások).

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ha a szolgáltatásaid típusai szerint nézzük, akkor meg ezek a lehetőségek:

Otthoni (vezetékes) szolgáltatások

  • Telekom internetes önkiszolgáló

  • Telekom telefonos önkiszolgáló a 1414-es számon

 

Mobilszolgáltatások előfizetéssel

  • Telekom internetes önkiszolgáló

  • Telekom telefonos önkiszolgáló a 1414-es számon

  • Telekom SMS ügyfélszolgálat

  • Telekom USSD ügyfélszolgálat

 

Mobilszolgáltatások Domino (előre fizetős vagy másképpen feltöltős) szerződéssel

  • Telekom internetes önkiszolgáló

  • Telekom telefonos önkiszolgáló a 1777-es számon

  • Telekom SMS ügyfélszolgálat

  • Telekom USSD ügyfélszolgálat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Alapinfók, tippek:

  • Az önkiszolgálók használatához be kell tudnod azonosítani a szolgáltatásod, lényegében bizonyítanod kell, hogy jogosult vagy módosítani. Ehhez mobil esetén a telefonszám és a jelszó, otthoni szolgáltatás esetén a számlán is szereplő MT azonosító és a jelszó kell. A jelszót a szolgáltatás vásárlásánál adtad meg, és nincs rajta a papírokon (hacsak te magad rá nem írtad), így memóriából kell elővadásznod. Ha nem megy (nincs jegyzet, emlék róla), akkor készíthetsz vagy kérhetsz újat. Ehhez a Telekom oldalán találsz leírást
  • Kicsit kilóg a Domino, ott ugyanis nem a vásárláskor adod meg a jelszót, hanem később, a 1777-en állíthatod be. Szóval a feltöltős mobilnál ne ess kétségbe, ha semmi emléked róla. Helyette a kérdéses Domino kártyáról hívd a 1777-et, és állíts be egyet (mivel jó eséllyel azért nem emlékszel semmire, mert még nem állítottál be hozzá jelszót)
  • Meg az SMS és USSD önkiszolgálók is kilógnak, ugyanis ha nincs jelszóvédelmed (önkiszolgálón is módosíthatod, hogy legyen, ne legyen), akkor a módosítandó telefonról jelszó nélkül is mehet a módosítás
  • Ha rossz jelszóval próbálkozol az önkiszolgálón, akkor pár hibás próba után kitilt. Ilyenkor pihenés van egy napig, utána próbálkozhatsz újra.

 

Folyt. köv., addig is kérdezzetek, ha valami nem tiszta

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezek az önkiszolgálók:

Telekom internetes önkiszolgáló

a Telekom honlapján, a jobb felső sarokban bejelentkezve vagy okostelefonon a Telekom applikációban (utóbbi lehetne külön kategória, de internet alapú mindkettő, így én egybe vettem). Előbbi nyilván akkor játszik, ha van internet elérésed, utóbbi meg akkor, ha okostelefonod is. Ez meg van bolondítva a Telekom fiókkal, amit ha létrehozol, akkor telerakhatod a szolgáltatásaiddal, így elég egy felhasználónevet és jelszót megjegyezned (a fiókét), azzal módosíthatod mindet (a telerakáshoz persze kellenek az egyes szolgáltatásaid adatai, telefonszám vagy MT azonosító és a hozzá tartozó ügyféljelszó). Nekem ezek a kedvenceim, mert egyben látom, hogy az adott szolgáltatásomon mi aktív, mi nem, mit lehet még varázsolni vele (főleg mióta van fiók, mert beraktam oda mindent, így a böngészőben pár klikk, és látok mindegyiknél mindent)

Telekom telefonos önkiszolgáló

otthoni (vezetékes) vagy számlás mobil előfizetéssel a 1414-es, Domino esetén a 1777-es számon. Tök egyszerű, Telekomon belülről ingyen hívod, az automata vezet, nyomogatod a gombokat, intézed, amit kell és kész.

Telekom SMS ügyfélszolgálat

Mobilos ügyfélként megy, a + vagy – (mínusz) jelet és a módosítani kívánt szolgáltatásod kulcsszavát (ha van jelszóvédelmed, akkor egy szóköz után a jelszót is) kell küldened SMS-ben a 1414-re. Ez akkor szuper, ha van kulcsszólistád, vagy csak egy pár szolgáltatást kapcsolgatsz, aminek el vannak tárolva a kódjai (esetleg fejből vágod azokat)

Telekom USSD ügyfélszolgálat

Az önkiszolgálók legfiatalabbika, és mobilról tolhatod ezt is. A *111# kódot felhívod, mint ha egy telefonszám lenne, és a telefon kijelzőjén megjelenő lehetőségek közül választasz, amíg oda nem érsz a módosítani kívánt szolgáltatáshoz (azt meg be- vagy kikapcsolod). Külön jóság, hogy ez külföldről is díjmentes, és a legtöbb hálón megy is (szóval jegyezd fel vagy meg, mert jól jöhet)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

FIGYELEM, 2017.12.01-jétől változik az internetes önkiszolgálón a jelszókezelés! Nem kell megijedni, a változás egyszerűsítést, könnyebbséget jelent.

  • A Telekom fiókos belépésnél nincs változás, a megszokott e-mail cím és jelszó páros kell hozzá. Tehát ha van már fiókod, illetve abban szolgáltatásaid, akkor ne is olvass tovább, jó vagy :D
  • A fiók nélküli mobilos (telefonszám és előfizetői jelszó), valamint az otthoni (MT azonosító és előfizetői jelszó) belépések azonban egyszerűsödnek, ugyanis ezentúl nem kell jelszavakkal bajlódnod :D Jelszó helyett ugyanis maga a mobil előfizetés, egyszer használatos jelszó vagy a személyes adataid azonosítanak így (a teljesség kedvéért a Telekom oldalán lévő gyakori kérdésekből másolva):

Mobil-előfizetés esetén:

  • ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
  • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra. 
  • ha nincs nálad a mobiltelefonod, vagy nem tudsz SMS-t fogadni, a korábban megadott kapcsolattartó e-mail-címedre küldjük ki az egyszer használatos jelszót.

Otthoni előfizetés esetén:

  • ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail-címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
  • ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.

Amennyiben továbbra is a hívószámoddal vagy MT azonosítóddal szeretnél belépni, a fenti változások miatt fontos, hogy online ügyfélszolgálatunkon („Beállítások”, majd "Személyes adatok" menüpont, majd „Jelszócsere és biztonságos kommunikáció”) add meg vagy frissítsd a kapcsolattartó telefonszámod és e-mail-címed.

Ha még gyorsabban és egyszerűbben szeretnél belépni, hozd létre mihamarabb Telekom fiókodat. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most