Pogány Zsuzsanna

Kötbérmentes felmondás

Kérdés

Az alábbi sürgős levelet küldtem Önöknek az "Írj nekünk" site-juk alatt, de az égvilágon semmiféle igazolást, nem kaptam vissza. Az a tény, hogy a softver automatikusan kiírja, hogy "köszönik és majd feldolgozzák"  nem elég arra, hogy a felsőbb szerveik felé igazolni tudjam az írásbeli felmondásomat. A Dokumentumok között kellene megjelennie a saját fiókomban - de nincs ott :( (ezért most ide is bemásolom)
 
Tisztelt  Cím!
 
2017. november 28-án (15 óra 20 perckor a 0620-******* telefonról) költözés miatt kértem a szolgáltatásuk áthelyezését a ********** ***********. u. 44. 2.6-ból  a szintén ************* ******** ******* u. 28. A ép. 2. 9. számú lakásba. Az ügyintéző azonban megvizsgálta és  megállapította, hogy a fenti helyen nincs kiépített vonaluk, ezért az új lakásomban sajnálatára nem tudnak szolgáltatni. Javasolta, hogy az adás-vételi szerződésemmel menjek be az irodájukba, ahol kötbérmentesen megszüntetik a szerződést.  
 
Átmentem tehát a fenti információjuk alapján a helyi szolgáltatóhoz (Hír-Sat2000) és a következő évre velük kötöttem szerződést- 
 
Ezután  elmentem a keszthelyi irodájukba az adás-vételi szerződéssel felmondani, ám ott  közölték, sajnos  a rendszerük nem volt napra kész, így a telefonos kollegájuk rossz információt adott: az új lakásban uganis  VAN a Thome-nak kiépített rendszere! Elismerte  ÍRÁSBAN is, hogy nagyot  hibáztak, de nem volt hajlandó a felmondásomat kötbérmentesen elfogadni, így jelenleg a hibás tájékoztatás eredményeként két kötbéres szerződéssel rendelkezem, azaz egyedülálló, rokkant nyugdíjasként dupla havidíj fizetésre vagyok kötelezve. 
 
Tehát kérem, hogy SÜRGŐSSÉGGEL  azonnali hatállyal, KÖTBÉR MENTESEN, szíveskedjenek a szerződést megszüntetni. 
 
Továbbá kérem az ez évi számlatörténetemet  közölni,  mert on-line csupán az utolsó két befizetésemet látom a rendszerben. 
 
(Megjegyzem még, hogy amikor az ügyfélszolgálaton jártam sikerült azzal a kollegával telefonon beszélni, aki a téves információt adta:. Ő időközben elindította az áthelyezést - ám erre (az áthelyezésre ) a mai napig mégcsak kísérletet sem tettek!) 
 
Melléklet: 1., üf. irodában felvett panaszom másolata - melyben azért nem a FELMONDÁS szerepel, mert az ügyintéző ezt határozottan megtagadta. 
2., sajátkezű felmondás-aláírás 3., üf. felvett jegyzőkönyv 
 
 A fentiekben szíves  gyors intézkedésüket megköszönve
 üdvözlettel: Pogány Zsuzsanna
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adatok

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szia @Pogány Zsuzsanna!

Ha felvették a panaszod, ki is fogják vizsgálni és ha jogos, akkor számodra kedvező döntést fognak hozni (mert nincs is más választásuk). Nem hinném, hogy lenne további teendőd azon kívül, hogy vársz a válaszra.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az a baj a sztoriddal hogy mailt írtál így a törvényileg megszabott 30 nap áll a T rendelkezésére arra hogy elolvassa és válaszoljon neked. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi (Anonymus) ! Sajnos, nem tudok más lehetőségről, mint az email. Te mit javasolsz? Az ügyfélszolgálaton  felvették írásban a reklamációmat, de abban csak az szerepel, hogy a kollegájuk önhibáján kívül rossz információt adott, amiatt  történt a probléma. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most