Tisztelt Telekom! Harmadik napja - kisebb megszakításokkal - nem működik az otthoni internet szolgáltatásunk, az IPTV pedig több mint 2 hete napi szinten "lefagy". A készülékek - modem, digitális elosztó - újraindítása nem segített. Küldtem hibabejelentést e-mailben mindkét esetről, de egyelőre semmi sem történt. Mi a további teendőm?
Kérdés
apcikusz
Tisztelt Telekom! Harmadik napja - kisebb megszakításokkal - nem működik az otthoni internet szolgáltatásunk, az IPTV pedig több mint 2 hete napi szinten "lefagy". A készülékek - modem, digitális elosztó - újraindítása nem segített. Küldtem hibabejelentést e-mailben mindkét esetről, de egyelőre semmi sem történt. Mi a további teendőm?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.