Ugrás a tartalomhoz
  • 0

otthoni szolgáltatás


apcikusz

Kérdés

Tisztelt Telekom! Harmadik napja - kisebb megszakításokkal - nem működik az otthoni internet szolgáltatásunk, az IPTV pedig több mint 2 hete napi szinten "lefagy". A készülékek - modem, digitális elosztó - újraindítása nem segített. Küldtem hibabejelentést e-mailben mindkét esetről, de egyelőre semmi sem történt. Mi a további teendőm?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...