apcikusz

otthoni szolgáltatás

Kérdés

Tisztelt Telekom! Harmadik napja - kisebb megszakításokkal - nem működik az otthoni internet szolgáltatásunk, az IPTV pedig több mint 2 hete napi szinten "lefagy". A készülékek - modem, digitális elosztó - újraindítása nem segített. Küldtem hibabejelentést e-mailben mindkét esetről, de egyelőre semmi sem történt. Mi a további teendőm?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

@anonymus

Ja, tényleg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 perce, btz írta:

@apcikusz

Igen így már kaptál egy hibajegyet. 72 óra adott a hiba kijavítására. 

Mivel iptv is így 24

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@apcikusz

Igen így már kaptál egy hibajegyet. 72 óra adott a hiba kijavítására. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bejelentettem Telekom alkalmazáson keresztül. A weboldalon való hibabejelentéshez képest annyi a különbség, hogy nem e-mailben, hanem sms-ben kaptam értesítést a bejelentésről. Kíváncsian várom a folytatást.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1414-en  vagy a Telekom alkalmazásban tegyél bejelentést NE e-mailben. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most