HoReSz Posztolva ekkor: 2017. december 27. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. december 27. Tisztelt Telekom, Hiába kaptam 2 kuponkódot, nem enged vásárolni online! A mellékelt hibát írja ki: (Válasszon másik terméket, vagy konstrukciót, nincs közös szállítási mód) ?!?! Hogyan használható fel akkor a kupon?! Előre is köszönöm mihamarabbi válaszukat: Horváth Attila Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2017. december 28. Megosztás Posztolva: 2017. december 28. Baj az hogy egyik termék csak tpontbab van másik meg csak webshopban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Ricsi13 Posztolva: 2017. december 28. Megosztás Posztolva: 2017. december 28. Szia @HoReSz, ilyet már én is láttam, igaz, még ünnepek előtt, és ott ki volt írva, hogy csak személyesen lehet átvenni. Így választottam egy másikat, amire már be tudtam váltani a kuponomat a weben, és volt is belőle. Üzletekben sajna nem lehet kupont beváltani. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
HoReSz
Tisztelt Telekom,
Hiába kaptam 2 kuponkódot, nem enged vásárolni online! A mellékelt hibát írja ki: (Válasszon másik terméket, vagy konstrukciót, nincs közös szállítási mód) ?!?! Hogyan használható fel akkor a kupon?!
Előre is köszönöm mihamarabbi válaszukat:
Horváth Attila
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.