Ricsi13

Tag
  • Tartalmak

    98
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Ricsi13 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    9
    9

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Szia @HoReSz, ilyet már én is láttam, igaz, még ünnepek előtt, és ott ki volt írva, hogy csak személyesen lehet átvenni. Így választottam egy másikat, amire már be tudtam váltani a kuponomat a weben, és volt is belőle. Üzletekben sajna nem lehet kupont beváltani.
  2. Szia! Nekem az a véleményem, hogy ha Te pl. ingázol két ország közt, de minden nap feljelentkezel a magyar hálózatra is, akkor nem lehet gond, az idézett szöveg alapján. (tehát saját példád alapján roamingoltál, de még az nap haza is jöttél, így csatlakoztál az itthoni hálózatra is).
  3. Szia! Nekem is decemberben telik le a hűség de én nem látok számlálót. Szerintem is lépj be újra és nézd meg, van-e még számláló! elvileg, ha novemberben telik le a két éved, akkor már most, októberben is tudnod kell (ene) vásárolni. Ha pedig be tudod tenni a kosárba a kiválasztott telefont, akkor már sínen vagy! :-) Let's hope!
  4. Úgy tűnik, valóban türelmes vagy, de ilyenkor talán érdemes utánajárni jobban a dolgoknak, ezt ne halogasd!!! Milyen módon mondtad le a szolgáltatást? Csak a mini csomagot mondtad le, nem az egész tv szolgáltatást jól értem? Mert említesz tripla kedvezményt is....ami annak jár, akinek van tv (mindegy, h van-e mini csomagod vagy sem) net és telefon vonala is. Ha január óta nem halad az ügy, én azt mondom, ne várj, de ne ide írj, hanem egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak. http://www.telekom.hu/otthoni/lakossagi/segitunk/elerhetoseg/e-mail Meg kell nézniük, utána kell járniuk.
  5. Nekem is u.ez a telom van, 4.4.2-es...Tapasztaltam, hogy a gyártó a független készülékekre hamarabb elérhetővé teszi az új szoftvereket. A forgalmazók viszont rövidebb-hosszabb ideig tesztelik őket, ezért húzódik el a publikálás? A Te telefonod független, vagy a Telekomnál vetted?
  6. Szia , nem kell sem meghatalmazás, sem kód, ha e-mailt írsz. Fontos, hogy saját magad írd alá a levelet, amiben kéred a megszűntetést, unokád, vagy a család beszkenneli, és elküldi a honlapról: http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/e-mail Külföldi ismerősöm is így tett, sokkal gyorsabb, mint bármi más. Nem kell utaznod. Ha pedig már 3 éve vetted, akkor valószínű h már hűség sincs rajta....jobbulást:-)
  7. Szia János! Szerintem eltúlzod a dolgot. Egy szolgáltató nem engedheti meg magának a valótlan adatokat tartalmazó számlák készítését. Gyorsan megnéztem a legutóbbi mobilos számlámat, mert furcsálltam, amit írsz. Az én számlámon a Kapcsolat Program információnál (meg másutt, pl. záróegyenlegnél is) van egy kis 3-as szám, ami egy magyarázathoz vezet: 2015.06.30-i állapot szerint. Ez szerintem egy július elején kelt számlánál normális is, hiszen logikusan kell bizonyos időt adni a rendszernek, amíg az adatok összesítése, frissítése megtörténik, és a számla elkészül. Vagy mire gondoltál pontosan, melyik státuszra?   Egyébként ha nem értesz egyet a számláddal, akkor a szolgáltató köteles kivizsgálni a panaszod, ha például e-mailt írsz nekik, megadod az adataidat. Én pedig kimondottan örülök a Kapcsolat Pontoknak, sosem gondolkoztam még azon, hogy ezek miatt reklamáljak, vagy kérdőjelezzem meg az egész számlázási rendszer működését.........hiszen amit telefonálok, azt ki is fizetem.   Végül pedig nem kell ahhoz számlalevelet nézni, hogy ráláss a kedvezményedre: én rendszeresen a weben nézem meg a szolgáltatásaimat, számlainfokat, és ott látható a hűségpontjaim/program menüben az aktuális kedvezménystátuszt is.
  8. Nézd én segíteni próbáltam....nekem kiküldte, igaz nekem volt beállítva kapcsolattartó e-mail cím, én arra kaptam egy kódot, amivel tudtam véglegesíteni. Ha nagyon nem megy, még mindig jobb, ha az ügyfélszolgálatnak írsz egy e-mailt, (ami alapján kivizsgálják) mintha itt káromkodsz. Értem én hogy ez egy új dolog, és lehet, bonyolult is, de a rendszer már csak ilyen.  
  9. Sziasztok! Nem kell a 1430-at hívni. Új jelszókéréshez találtamitt egy kis segítséget.  Így már próbáltad?      
  10. Szia! Ezek szerint havidíjas előfizetésed van? Mert akkor:   netes vásárláskor, ha készülékcseréd is volt, akkor külön kell aktiváltatni a SIM kártyát, jó esetben a 0680639999 számon (belföldön), de biztos vagyok benne, hogy külföldről is kérhetsz segítséget. megnéztem Neked az ügyfélszolgálat telszámát +3612659210. Egyéb más esetben ha tudod, próbáld ki a SIM kártyát egy másik, ottani független teloban, mert lehet hogy a kártya a hibás. Bár ilyenkor csak a csere segít, amit a szolgáltató csak itthon csinál.... Üdv Ricsi    
  11. Szia Andrea! Azt írod, még nincs T-s szolgáltatás az albérletben. Új címre albérlőként is kérhetsz új bekötést. Először meg kell adnod a címet (akár a honlapon az Add meg lakcímedet vagy MT ügyfél azonosítódat feliratra kattintással, akár az ügyfélszolgálatnak), hogy meg tudják nézni, mi megy ott, milyen technológián, stb.... A rokonok és ismerősök - ha másik címen laknak - nem tudják veled megosztani az otthoni szolgáltatásokat, ilyenről még nem hallottam.
  12. Hali! ADSL-en nem fog menni a 3 set top box, csak kettő (egy előfizetéshez, persze). Kivéve, ha mondjuk olyan DSL-re váltasz, ahol már 30mbit a max letöltési sebesség, mert ott megy a 3 box (de az megint egy másik technológia). Ezt nem mondták neked, amikor kértél még egy boxot? Nálam kábelen megy az IPTV, ott lazán elbírja a 3-at. tehát ezt nem találja ki senki, mert ez technológiai sajátosság. Gondolj bele, ha mégis engednék, bekapcsolnál ADSL-en 3 boxot, úgy lecsökkenne a net sebességed, hogy csak na...Amit tudok javasolni, kérdezz rá, vagy nézd meg, hogy a címeden megy-e pl. kábelen az IPTV vagy milyen megoldással lehet gyorsítani a netet, amihez már kérhetnéd a 3. boxocskát.
  13. Szia! Úgy tudom, ez nem hivatalos ügyfélszolgálati csatorna (de attól függetlenül bárki olvashatja). Szerintem akkor lehet kideríteni, ha pl. elküldöd az ügyfélszolgálatnak az SMS adatait (mikor milyen számról, milyen számon kaptad), és kivizsgálják neked.Itt írhatod meg a levelet.
  14. Ez kétségtelen, csak gondoltam, ne várjon olyan sokat szegény....     érdemes őket egy kevésbé forgalmas napszakban hívni,  de ha nem akarsz telefonálni, akkor részletfizetési kérelmet itt is lehet írni.
  15. Miért gondolod, hogy nem jó az aksija? Netán próbáltad már? Vagy más Samsungnál volt ilyen tapasztalatod? Kétségtelen, hogy most ez a Samsung csúcsmodell. Ha valaki már előrendelte, és  majd megkapja, kíváncsi lennék a tapasztalatairól...:-)