HoReSz

nincs közös szállítási mód

Kérdés

Tisztelt Telekom,

Hiába kaptam 2 kuponkódot, nem enged vásárolni online! A mellékelt hibát írja ki: (Válasszon másik terméket, vagy konstrukciót, nincs közös szállítási mód) ?!?! Hogyan használható fel akkor a kupon?!

Előre is köszönöm mihamarabbi válaszukat:

Horváth Attila

Képkivágás12.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szia @HoReSz, ilyet már én is láttam, igaz, még ünnepek előtt, és ott ki volt írva, hogy csak személyesen lehet átvenni. Így választottam egy másikat, amire már be tudtam váltani a kuponomat a weben, és volt is belőle. Üzletekben sajna nem lehet kupont beváltani. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Baj az hogy egyik termék csak tpontbab van másik meg csak webshopban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most