Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Csalási kísérlet


Bodó

Kérdés

2017. december 18-án az alábbi levelet kaptam: 

"Tisztelt ugyfelunk!

Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is.

A szamlat nem fizettek meg.

Folyoszamla : 101463129

Szamla sorszama : 5371014631290029

Fizetesi hatarido : 19/12/2017

Statusz : Befizetesre var

Fizetendo: 1.315 Ft

Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az előfizetes velunk automatikusan kikapcsol

Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan

Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez

Befizetem

udvozlettel,
Telekom"

A "befizetem" linkre klikkelve a számítógép figyelmeztetett, hogy csalás gyanúja merül fel, így természetesen nem fizettem.  A "számlaértesítőn" feltüntetett számok sem valóságosak. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...