Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Csalók


Kribador

Kérdés

    Sziasztok!
 
Az alábbi tartalmú emailt kaptam ma hajnalban. Kissé meglepett, nem vagyon Telekom előfizető, semmilyen szolgáltatást nem veszek tőlük igénybe. Úgy látom, nem én vagyok az egyetlen. Írtam nekik választ, de hibaüzenet jött a rendszertől. Javaslom résen lenni.
 
" On Saturday, 3 February 2018, 3:12, T-Telekom <noreply@szolgaltatasok.n=
et> wrote:
=20
 
Tisztelt ugyfelunk!
 
Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet me=
gaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan s=
zereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb ke=
nyelmes befizetesi modon is.
 
A szamlat nem fizettek meg.
 
Folyoszamla : 101463129
 
Szamla sorszama : 5371014631290029
 
Fizetesi hatarido : 03/02/2018
 
Statusz : Befizetesre var
 
Fizetendo: 1.315 Ft
 
Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az el=
=C5=91fizetes velunk automatikusan kikapcsol
 
Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bank=
szamla es biztonsagosan
 
Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez
 
Befizetem
 
udvozlettel,
Telekom"
 
 
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kribador
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...