producer54

gmail fiók elérése

Kérdés

Tisztelt Levelezők!

Az utóbbi hónapokban (ősztől) többször megértem, hogy gmail fiókokba küldött üzeneteim nem érkeztek meg a címzetthez.  A Telekom t-webmail-jéről küldtem saját domain name alól. Minden egyéb címet (és időnként  gmailt is!) kezel.  Beállítás: alap, nem változott, több éve. ha nem kézbesít valamit, küld hibaüzenetet, de ezekben az esetekben NEM. (Jó kis meglepetés...)

Más szolgáltatótól elmegy az üzenet gond nélkül.

Mi az oka a problémának? Hogy lehetne megoldani?

 

Köszönettel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

54 perce, producer54 írta:

Tisztelt Levelezők!

Az utóbbi hónapokban (ősztől) többször megértem, hogy gmail fiókokba küldött üzeneteim nem érkeztek meg a címzetthez.  A Telekom t-webmail-jéről küldtem saját domain name alól. Minden egyéb címet (és időnként  gmailt is!) kezel.  Beállítás: alap, nem változott, több éve. ha nem kézbesít valamit, küld hibaüzenetet, de ezekben az esetekben NEM. (Jó kis meglepetés...)

Más szolgáltatótól elmegy az üzenet gond nélkül.

Mi az oka a problémának? Hogy lehetne megoldani?

 

Köszönettel

Gondolom spamlistára került az email címed, vagy maga a t-online domain.. Ez elég nehéz ügy, mert lassan fog onnan lekerülni. Microsoft Outlookkal kapcsolatban ezzel saját tapasztalatom is van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most