Az utóbbi hónapokban (ősztől) többször megértem, hogy gmail fiókokba küldött üzeneteim nem érkeztek meg a címzetthez. A Telekom t-webmail-jéről küldtem saját domain name alól. Minden egyéb címet (és időnként gmailt is!) kezel. Beállítás: alap, nem változott, több éve. ha nem kézbesít valamit, küld hibaüzenetet, de ezekben az esetekben NEM. (Jó kis meglepetés...)
Kérdés
producer54
Tisztelt Levelezők!
Az utóbbi hónapokban (ősztől) többször megértem, hogy gmail fiókokba küldött üzeneteim nem érkeztek meg a címzetthez. A Telekom t-webmail-jéről küldtem saját domain name alól. Minden egyéb címet (és időnként gmailt is!) kezel. Beállítás: alap, nem változott, több éve. ha nem kézbesít valamit, küld hibaüzenetet, de ezekben az esetekben NEM. (Jó kis meglepetés...)
Más szolgáltatótól elmegy az üzenet gond nélkül.
Mi az oka a problémának? Hogy lehetne megoldani?
Köszönettel
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.