Csani Posztolva ekkor: 2018. február 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. február 18. (szerkesztve) Napok óta nem működik az iptv, rózsaszín kockás háttér. Mi a teendő? Szerkesztve ekkor: 2018. február 18. Szerkesztő: Csani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2018. február 18. Megosztás Posztolva: 2018. február 18. 1414? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. február 18. Megosztás Posztolva: 2018. február 18. @Csani Első körben nézz meg egy teljes áramtalanítás utáni újraindítást. Elsőként indítandó a digitális elosztó majd a boxok és a TV. Vezetékezés ellenőrzése stb Majd a már ajánlott 1414-hívása. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2018. február 18. Megosztás Posztolva: 2018. február 18. 9 perce, btz írta: @Csani Első körben nézz meg egy teljes áramtalanítás utáni újraindítást. Elsőként indítandó a digitális elosztó majd a boxok és a TV. Vezetékezés ellenőrzése stb Majd a már ajánlott 1414-hívása. De nem napok után hanem azonnal kb Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2018. február 18. Megosztás Posztolva: 2018. február 18. @anonymus Ezt mindig evidensnek gondolom, de néha rádöbbenek, hogy mennyire nem az, mikor látom a Facebookon is olyan kiírásokat, hogy már x napja nem működik az illetőnek semmi. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Csani
Napok óta nem működik az iptv, rózsaszín kockás háttér. Mi a teendő?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: CsaniLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.