Posztolva ekkor: February 18, 2018 (szerkesztve) Napok óta nem működik az iptv, rózsaszín kockás háttér. Mi a teendő? Szerkesztve ekkor: February 18, 2018 Szerkesztő: Csani Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: February 18, 2018 @anonymus Ezt mindig evidensnek gondolom, de néha rádöbbenek, hogy mennyire nem az, mikor látom a Facebookon is olyan kiírásokat, hogy már x napja nem működik az illetőnek semmi. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: February 18, 2018 9 perce, btz írta: @Csani Első körben nézz meg egy teljes áramtalanítás utáni újraindítást. Elsőként indítandó a digitális elosztó majd a boxok és a TV. Vezetékezés ellenőrzése stb Majd a már ajánlott 1414-hívása. De nem napok után hanem azonnal kb Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: February 18, 2018 @Csani Első körben nézz meg egy teljes áramtalanítás utáni újraindítást. Elsőként indítandó a digitális elosztó majd a boxok és a TV. Vezetékezés ellenőrzése stb Majd a már ajánlott 1414-hívása. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: February 18, 2018 1414? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor: (szerkesztve)
Napok óta nem működik az iptv, rózsaszín kockás háttér. Mi a teendő?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: CsaniBejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon