Szegedi Attila

hivószámkijelzés

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

14 órája, dptrsk írta:

Szia @Mr.Pappadjordjo

Ha a készülék magától vissza áll, én a készülékben keresném a hibát, de az (önkiszolgáló) ügyfélszolgálaton kérheted, hogy az alapértelmezett az legyen, hogy kiírja a számodat, így nem lesz gond, ha visszaáll, hisz a rendszerben az lesz az alap.

Köszi, pont így megoldódott. Az önkiszolgáló portálon láttam h aktiválva volt a hívószámtltás...valahogy:/..., miután ott kikapcsoltam helyreállt a dolog.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Mr.Pappadjordjo

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Mr.Pappadjordjo

Ha a készülék magától vissza áll, én a készülékben keresném a hibát, de az (önkiszolgáló) ügyfélszolgálaton kérheted, hogy az alapértelmezett az legyen, hogy kiírja a számodat, így nem lesz gond, ha visszaáll, hisz a rendszerben az lesz az alap.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv.

Az én esetemben hiába állítom be a készüléken a hívószámkijelzést aktívra, az néhány nap múlva automatikusan visszaáll alapértelmezettre vagyis nem jelzi ki a hívott szám részére. A készülékben vagy a szolgáltatásban lehet a hiba?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Szegedi Attila

Hívószám kijelzés beállítása:

tárcsázó-beállítások-(hang hívás)-további beállítások-(SIM választás)-hívóazonosító-hívóazonosító elküldése

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most