Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Nincs szolgáltatás


Zsuanna

Kérdés

Szép estét!
Mik a lehetőségeim! Segítséééég!

2018.05.30-án írtam egy panaszlevelet a weboldalra azóta sem érkezett válasz! 


 

2018. 05.09-én, de 08-10 óra között áthelyezték a már meglévő telefon, internet (Netmánia L), IPTV (Családi) szolgáltatásaimat! Új rézérpár behúzásával!

Félelmeim beigazolódtak, 2018.05.19. óta az Önök szolgáltatása nem megfelelő, illetve NINCS.

 A mai napig ( 2018.06.05.)  nem tesznek eleget a szerződésben vállalt kötelezettségeiknek.

2018.05.29-én 12:09 perckor érkezett sms a szolgáltatótól, mégpedig 2018.05.29 14:06-ig nem találtak a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodás. Előfordulhat, hogy a hiba nálam keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásuk!!!

 

 Ezt ugyan miből állapította meg hisz 05.22-ei kiszállásuk óta nem volt másik szerelő nálunk és ugye 24-ei napon küldték az smst, hogy „a Telekom által üzemeltetett berendezésben hibát találtak, melyet elhárítottak.”

 

 

Panasz1.docx

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...