Zsuanna

Nincs szolgáltatás

Kérdés

Szép estét!
Mik a lehetőségeim! Segítséééég!

2018.05.30-án írtam egy panaszlevelet a weboldalra azóta sem érkezett válasz! 


 

2018. 05.09-én, de 08-10 óra között áthelyezték a már meglévő telefon, internet (Netmánia L), IPTV (Családi) szolgáltatásaimat! Új rézérpár behúzásával!

Félelmeim beigazolódtak, 2018.05.19. óta az Önök szolgáltatása nem megfelelő, illetve NINCS.

 A mai napig ( 2018.06.05.)  nem tesznek eleget a szerződésben vállalt kötelezettségeiknek.

2018.05.29-én 12:09 perckor érkezett sms a szolgáltatótól, mégpedig 2018.05.29 14:06-ig nem találtak a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodás. Előfordulhat, hogy a hiba nálam keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásuk!!!

 

 Ezt ugyan miből állapította meg hisz 05.22-ei kiszállásuk óta nem volt másik szerelő nálunk és ugye 24-ei napon küldték az smst, hogy „a Telekom által üzemeltetett berendezésben hibát találtak, melyet elhárítottak.”

 

 

Panasz1.docx

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

online írt panaszlevélre 30 nap a válaszadási határidő

1414 jelentsd be a hibát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most