Nufi

Megszűnt a számom

Kérdés

Megszűnt a számom mindenféle figyelmeztetés nélkül. Semmi sms-t nem kaptam róla de az adategyeztetésre gondolok h az lehet az oka. Nem tudok fogadni kódot a számomra se hívást szóval hogyan tudnám interneten keresztül megoldani az adategyeztetést? Semmi kódot nem kaptam.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

tavaly is hasonló gondom volt az adategyeztetés miatt de aztán mázlim volt me valaki a telekomtól látta a posztomat a fórumon aztán visszakapcsolták a számomat és személyesen felhívtak h megoldódott-e a problémám 1-2 nappal később

köszi a tanácsokat megpróbálom amit mondtatok nekem ti ketten

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Nufi, először 1414 a Roli82 által írtak miatt (több oka lehet, ezért először ki kellene deríteni, pontosan mi az). előtte tipp, ha hívod, mit mond az automata, pillanatnyilag nem elérhető, átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból vagy a hívott szám nem létezik? ezek alapján lehetne közelebbit mondani (lejárt, mert régóta nem töltöttél vagy nem adategyeztettél, teló vagy kártya hiba, külföldön vagy kikapcsolt roaminggal stb.)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Nem biztos, hogy adategyeztetés hiánya miatt szűnt meg, számos oka lehet.

Annyit tudsz tenni, hogy vagy egy ismerősöd telefonjáról felhívod a 1414-et vagy befáradsz egy üzletbe okmányaiddal és kártyáddal együtt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most