Kalimera

IPTV eszközök megbízhatósága

Kérdés

Gondolkodom a megrendelésen, de …

Pár házzal arrébb szinte hetente romlik el a három közül az egyik eszköz.
A fórumot olvasva is gyakori eset.
Nem szeretnék havonta egy-két alkalommal csereeszközre vagy javításra várni.

Miért nem használnak jobb minőségű megbízható eszközöket?
Miért nem engedik meg, hogy a saját eszközeimet használjam?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

5 órája, anonymus írta:

Maga a beltéri egységre nem jellemző hogy gyakran elromoljon. Szoftveres gondok, hálózati dolgok sokkal jellemzőek.

Ez egy relatív dolog, mi a jó minőség ? Hardveresen nem nagyon szoktak megpurcanni.

Mert az iptv egy zárt rendszer.

Egyszerű példa a minősgére:

Szünetmentes tápegységbe gondozásmentes zselés-ólom akkuimlátorkból elég sokat lehet kapni, de azok mind "Méd ín csájna", nálam 2-3 év után sokszor az ilyen akku felpuffad és az oldala kireped, pld Panaszkodik Fijam, és társai. De amióta Yuasa akksikat vezsek csak kizálólag, azóta nincsenek ilyen problámáim az akkukkal, a Yuasa Europe cég, az egy Angliai cég, semmi sem gyártanak csájnában vagy csájnaijakkal. A csájnai akkuk jó esetben 3 évig ah bírják, most van 2-db 12V/7Ah ami már 4,5 éve van a szünetmentesekben és semmi bajuk sincs.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: McBelaba

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, Kalimera írta:

Féléve kötötték az optikát és a sokadik (nem második vagy harmadik) cserénél tartanak.

Mi a jó minőség? Bekötik, használom (hónapokig vagy évekig) gond nélkül.

Az nem lehet jó minőség, amit félév alatt sokszor cseréltek.

(Pár hete nyugdíjaztam a 15+ éves Vantage műholdas + földi digitális készülékeimet, amelyek továbbra is működőképesek. Arra számítok, hogy a két új Technisat is 10-15 évig működik szerviz nélkül, mint a Vantage.)

Én is sok problémás hozzászollást tatláltam, nem csak itt, hanem más oldalakom is az IPTV-vel kapcsolatban. Eléggé bosszantó az, amikor az ügyfél fizet is a felvételi opcióért, és amikor az IPTV STB-nek fell kellenne venni az időzítőben bállítot adást, akkor éppen intenet-szünet van, esetleg karbantartás, vagy hálózatbővítés, no meg az IPTV STB éppen akkor romlik el. A DVB-C sokkal megbízhatótt, de ezt a Telekom elöbb-utóbb megszünteti, mert nincs belőle bevétele.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Leginkább az évekig a jellemző. legtöbb box csere olyanokért van főleg. Mert ügyfél rápakolt megfőtt,  valami össze akad valamivel, ügyfél megnyugtatása, áramszünetek voltak, vihar miatt stb stb. Pl a Tatungbol eddig nem nagyon kellet visszahoznom. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Féléve kötötték az optikát és a sokadik (nem második vagy harmadik) cserénél tartanak.

Mi a jó minőség? Bekötik, használom (hónapokig vagy évekig) gond nélkül.

Az nem lehet jó minőség, amit félév alatt sokszor cseréltek.

(Pár hete nyugdíjaztam a 15+ éves Vantage műholdas + földi digitális készülékeimet, amelyek továbbra is működőképesek. Arra számítok, hogy a két új Technisat is 10-15 évig működik szerviz nélkül, mint a Vantage.)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Maga a beltéri egységre nem jellemző hogy gyakran elromoljon. Szoftveres gondok, hálózati dolgok sokkal jellemzőek. 

Ez egy relatív dolog, mi a jó minőség ? Hardveresen nem nagyon szoktak megpurcanni. 

Mert az iptv egy zárt rendszer. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most