Ugrás a tartalomhoz
  • 0

e-mail küldés külföldről


Tima

Kérdés

Sziasztok,

Tud valaki segíteni, aki iOS-en használja a levelezését és külföldről t-online.hu e-mail címről tud küldeni e-mail-t? Milyen kimenő SMTP szerver beállítása van?

Háromszor egyeztettem az Ügyfélszolgálattal nyár óta és nem tudták beazonosítani a problémát. Iphone-on és Mac-en használom  a levelezést, Mo-n belül minden kiválóan működik, azonban külföldről nem tudok e-mail-t küldeni (csak webmail-en keresztül) sem telefonról, sem a számítógép levelezőrendszerén keresztül. Minden beállítást átnéztem, újra beállítottam, a protokoll szerint megadott kimenő SMTP szervernél (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk-tamogatas/dokumentumtar/ugyintezes/segitunk/hasznos-beallitasok) megadott mail.t-online.hu (port 25) ez sem működik, de ami érdekes, hogy Mo-n működik nálam nem is ez  a beállítás működik, hanem a mail.t-email.hu. Titkosítás be van állítva, a server port 587. Nem tudom van-e összefüggés, hogy a bejövőnél nem POP3-at használok, hanem IMAP-ot, de a bejövő levelekkel nincs gond, csak küldeni nem tudok és csak külföldről nem. A levelezés úgy van beállítva, hogy mind a telefonra mind a Mac-re párhuzamosan bejönnek a levelek.

Milyen beállítási gond van? Tudtok segíteni? Esetleg valakinél volt ez a probléma? Előre is köszi minden ötletet, segítséget.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Csak belebeszélek, nem segítek. :-P

Ekkor: 10/21/2018 at 10:53, Tima írta:

 mail.t-online.hu (port 25) ez sem működik,

Eseélyesen a 25-ös portot nem engedi a külföldi szolgáltatód (sem). Használd az 587-et 25 helyett.

Ekkor: 10/21/2018 at 10:53, Tima írta:

nálam nem is ez  a beállítás működik, hanem a mail.t-email.hu.

A kettő fizikailag ugyanaz (a „t-email” a „t-online”-ra mutat).

Ekkor: 10/21/2018 at 10:53, Tima írta:

Nem tudom van-e összefüggés, hogy a bejövőnél nem POP3-at használok, hanem IMAP-ot, de a bejövő levelekkel nincs gond,

Akkor nincs szerintem, amennyire látom küldésnél kell azonosítanod (smtp authentication) magad. Be van állítva a küldéskori azonosító és jelszó?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nincs itt valami nagytudású Telekomos műszaki ember, aki meg tudja válaszolni a kérdést?

Ugyanez a problémám. Felhívtam őket. Először az idegesítő Wandával kell megküzdeni, mert nem ismeri a "műszaki segítséget" kérek kijelentést. Mindenáron "műszaki hibát" próbál találni. Nagyon nehezen, de sikerül eljutni egy élő operátorhoz, aki olyan tudatlan, hogy a kérdést sem érti. Továbbkapcsolnak egy másik ügyfélszolgálatoshoz, aki érti ugyan a problémát de azt válaszolja, hogy használjunk webmail-t.

Ez nem válasz. A webmail nem nyújtja azt a funkcionalitást, mint az outlook.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...