Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Csalók mindenhol


teherwagon

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
3 órája, zoli62 írta:

...Ugyanakkor mi Európában élünk, más szabályokkal mint az USA-ban, a T, DT igenis sokat tehetne, mert a jogszabályi környezet alakításába mint legnagyobb szolgáltató beleszólhat.

Hello @zoli62, mindegy, hogy hol élünk, egy szolgáltató a közelébe sem szagol a helyi BTK-nak, PTK-nak (mert ezeket ez szabályozza), nemhogy a más országokénak. ez annyira lenne életszerű, mintha a budapesti nagybani élelmiszer piac (merthogy itthon állótólag ők a legnagyobbak) mondaná meg itthon és Európában, hogy mennyi legyen a kaják áfája :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na és akkor itt van a mesterséges intelligencia, beszédszintetizátoros chatrobotok, pl. kedvencünk, a Vanda. :) Ez még több visszaélésre nyújt lehetőséget. Ugyanakkor mi Európában élünk, más szabályokkal mint az USA-ban, a T, DT igenis sokat tehetne, mert a jogszabályi környezet alakításába mint legnagyobb szolgáltató beleszólhat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, teherwagon írta:

Hello @zoli62, mindegy, hogy hol élünk, egy szolgáltató a közelébe sem szagol a helyi BTK-nak, PTK-nak (mert ezeket ez szabályozza), nemhogy a más országokénak. ez annyira lenne életszerű, mintha a budapesti nagybani élelmiszer piac (merthogy itthon állótólag ők a legnagyobbak) mondaná meg itthon és Európában, hogy mennyi legyen a kaják áfája :D

Dehogynem. Az NMHH időnként egyeztetésekre hívja a szolgáltatókat, köztük a legnagyobbat, a Telekomot is, ahol ilyen kérdések is felvetődhetnek, amik visszaélésekre adnak alapot, hogy mit tesz meg a szolgáltató ezek visszaszorítására. Például a pár évvel ezelőtti egyeztetéseknek köszönhető az is, hogy most már a szolgáltatóknak sokkal pontosabban és közérthetőbben kell megfogalmazniuk az egyedi előfizetői szerződéseiket, amiket az előfizetőikkel kötnek. Hidd el, amikor ez a nagyszámú visszaélési hullám is elér egy ingerküszöböt, akkor a hatóság is fog vele foglalkozni. Van egy aranyszabály a szolgáltatóiparban: az ügyfélnek mindig igaza van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...